Gå til innhold

Basskasse med 12" Cerwin Vega sub, forsterker og delefilter

Ranger emnet

Pompiuses

Anbefalte innlegg

På kassa sitter det en Power Logic 45 watts pr. channel (125W RMS) forsterker. Denne er igjen koblet til en Attitude 10.0mh/350w (11mm coil wire) delefilter (tror jeg). Kassa er lukket.

Basskassa fulgte med bilen når jeg kjøpte den. Den gir et alvorlig trykk i ryggen og vel så det. For mye for meg :oohh.

Selges 1500kr eller høystbydende.

Send PM eller mail meg på oyvind@kvien.no. Kan leveres stort sett over hele østlandet etter avtale.

00004.jpg

00005.jpg

00006.jpg

00007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Hvordan kan du garantere det? Dette er et AT element. Ja, de ble solgt på 1989-1992 ja, men elementene/rekonkit har vært solgt fram til 2002 av Hi-Fi Klubben..

selve subben/teknologien er gammel, disse elementene er verdt lite i dag... du sendte inn ditt gammle element om det var ødelagt , så fikk du et nytt(overhalt) i retur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selve subben/teknologien er gammel, disse elementene er verdt lite i dag... du sendte inn ditt gammle element om det var ødelagt , så fikk du et nytt(overhalt) i retur...
Vet. Men AT-serien selges faktisk for en høyere pris idag, enn hva de kostet nye i 1991;) Et godt element det er det, men de nyere elementene idag tåler nok en del mere, og er vell noe mer solid bygget:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en coustic forsterker som sitter på. Den er av tidlig generasjon coustic. jeg husker at de var i salg fra 1990-92 omtrent. Men det var en god forsterker da, men det er vel som nevnt i en tråd før at teknologien har tatt den igjen.. men for noen som skal ha trøkk i bilen for en rimelig penge, så er det en grei løsning..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider