Saxo VTS Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hei leter etter noen som kan trekke om baksetet og dørsidene + girstang for meg i skinn. og helst samme stoff som frontsetene. noen som veit om noen firmaer som gjør dette? Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Vet ikke om firmaer som gjør det, men jeg kan tenke meg det blir DYRT. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 dyrt å dyrt.. har funnet i danmark, prisen var ikke like syk som prisen for to omp seter i skinn for å si det sånn. men prisen har ikke så veldig mye å si. må ha det. :D Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Dette er da ingen sak. Ta av orginaltrekket og sy det sammen med skinnstoff du kjøper på rull. Helst få din mor/bestemor til å sy da de vet hva de gjør :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 har tenkt på det. men kommer an på hva det koster for professjonelle. må ikke se dårlig ut når en har lagt ned så mye tid å penger i bilen til nå så vil jeg ha alt i knall kvalitet :) Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Bilen i avataren din det er snakk om ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 er nok den.. et aldri så lite prosjekt. Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg