Gå til innhold

Noe skurrer på venstre siden

Ranger emnet

sssss

Anbefalte innlegg

jeg vet topicen høres dum ut, men til saken. Det skurrer på venstre side av bilen, sikkert noe med dekket men hva vet jeg ikke. Ingen jeg kjenner som vet hva det skyldes så det er derfor jeg spørr her. Noen som vet? Har fått forslag om ganske mange til, bl.a hjul lageret. (eller hva det heter)

Bilen er en 86 mod. Toyota Camry DX (til tider ganske hardkjørt) :=) kanskje litt feilplassert? Jeg er ny her så jeg vetke hvor alt skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sssss

"hjul lageret. (eller hva det heter)"

Hjullageret heter bare hjullageret hvis du selv ikke har satt navn på det. Sikkert mange som setter klengenavn på hjullageret sitt i likhet med hundeeiere...... Jeg har ikke døpt mitt ennå, men det skal være et pent navn som klinger skikkelig i felgen når jeg roper på det.

Flere som har navngitt hjullageret sitt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ett nytt tips i går, og dte var at dte kan være skivene og eller klossene, og det blir bekrefta at det kan være av han som hadde bilen før jeg fikk den. Skal levere den inn til kontroll i neste uke engang. Ville bare spørre, så jeg fikk en viss anelse på hva det var. Kan noen avbekrefte eller bekrefete at det er noen av de? det kan jo egentli være alt mulig da.. Kan godt informere dere om hva det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste seg det at det var bremseskiva på venstre siden som var sliten. for bilen var på rep en gang i mai i år pga at "hjulet" hadde knekt, så da tok de ei gammel skive og sette på i stedet. Ta det med ro, det var skoleverksted (bilmekk) som ordna det, så det var ikke professjonelle som gjordet det. Da er den saken avslutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Hjullageret heter bare hjullageret hvis du selv ikke har satt navn på det. Sikkert mange som setter klengenavn på hjullageret sitt i likhet med hundeeiere...... Jeg har ikke døpt mitt ennå, men det skal være et pent navn som klinger skikkelig i felgen når jeg roper på det.

Flere som har navngitt hjullageret sitt eller?

lol :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider