krbarstad Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 jeg holder for øyeblikket å bygger om en gammel b21e motor til turbo motor. men så er det en ting jeg lurer på. jeg har hørt at A kammen skal være bra i kombinasjon med turbo, men så har jeg en D og en Y kam liggende, D kamen er fra b21e motoren og Y kammen er fra en b200k motor. så jeg lurte på om noen har noe erfaringer med disse kamene og om noen vet hvordan di fungerer sammens med et turbo oppsett. hvis d er til hjelp så kommer motoren til å få lh 2.4 jetronic sprut, og en garret t3 turbo, d kan være at hvis lommeboka gir tilatelse så blir d en større turbo. skal også dreie ned stempla og frese ut forbrennings kammeret. d blir trolig kjørt med turbo trykk på 1kg ++++. håper på svar. tar også imot råd til trimming av motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 a kammen fungerer bra men prøv d kammen du,løfter litt mere enn a kammen. selv bruker jeg a kam i min 945 nå,det var stor forskjell ifra t kammen!!! men jeg bruker 19t turboen og den pusher mye luft så jeg skal prøve v kammen utover isteden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Noen som har prøvd Sam Stefanssons T5 kam? Har en slik i nå, skal bli spennende å prøve en gang i fremtiden :P Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Paul har vell en T5-Race kam han bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 t5 kammen til sam var ikke mye turtallsvillig! husmorkam mener jeg... hybrid snurrer holder i massevis til den kammen!ikke vits med t serie turboer på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Passer utmerket for ei husmor som meg vettu. Er livredd gassen uansett jeg :D Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 he he ja ikke sant men vis du har LH2.4 så er jo sperra rett over 6000 og der trives ikke den kammen uansett gasspedalen, er det den pedalen mitt i mellom de andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Tenkte jeg skulle prøve meg på dette husmormekka Megasquirt greiene jeg så da er jo muligheten åpen for uendelig med turtall! Men uansett, har akkurat byttet fra 2 til 3 pedaler så jeg er skikkelig usikker på hva den i midten egentlig er til. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 er vel mulig å flytte denne? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.