Marius Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Var litt biler i dag... Men har jo set mere før.. ;) Men mye prat og flotte biler så ble det til slutt en velykket kveld. Ble kontakta av en fra Romerikets Blad der som skulle skrive litt om bilforumet.net ... Alltid kjekkt med publisitet slik at vi kan få litt mere medlemmer ;) Hun skulle komme i morra klokka 21:00 for og ta bilder til repotasjen sin. Så da jeg foreslår at man prøver å møte opp så mange så mulig slik at vi kan få litt god reklame med litt kule bilder. Hun sa seg villig til å fjerne skilt nr på alle bilene. Det er jo litt kjekkt for de som liker det. Snakkes på lørdagen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Var en vel lykket kveld... Selv om oppmøte ikke var det største. Kult å treffe noen folk, titte på bilen til Eiriko, så min første Supra(selv om det var en NA var den grom), så min første Honda Integra Type R, første tur i en Cossie :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Originally posted by boXer Var en vel lykket kveld... Selv om oppmøte ikke var det største. Kult å treffe noen folk, titte på bilen til Eiriko, så min første Supra(selv om det var en NA var den grom), så min første Honda Integra Type R, første tur i en Cossie :) Synd jeg ikke kunne komme i går, men i dag stiller jeg sterkt! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg