Mr.TransAm Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 http://break.com/index/drag_racing_filmed_at_1000fps.html Faen så tøft å se på Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ahhh... sjit kult... var jævli arti og se hvordan dekkene oppfører seg på dragstere... tror de får en skikkelig behandling.. har bare en ting å si om dette... TØFT.. Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhaps Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 HEMI som fyrer av @ 8000 RPM .. rått! Siter Member of The Rapid Transit System ---------------------------------- 1970 Plymouth Barracuda, 340 1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kult å se på hvordan hver sylinder blir tent. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Det er noe av det råeste jeg har sett!! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ønske eg hadde et slikt videokamera =) Helt rått å se på. :D Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 ja viktig med orntli hjul innen den motorsporten ja. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg