Gå til innhold

Dodge Dart 74 vurderes solgt/byttes i Volvo 142/242..

Ranger emnet

_Kenneth_

Anbefalte innlegg

1974 Dodge Dart, 360/727, 8 1/4", nyoverhalte bremser forann og bak, nye felger og dekk, ny frontrutepakning, nye pakninger og bolter på motor, ny lakk og nye krom-deksel på motor m.m..

Vurderer å selge/bytte mitt lille prosjekt, da jeg rett og slett begynner å bli litt lei.. Det som står igjen for å få den kjørbar, og EU-godkjent er ny startmotor, ny pakning på forgasser, skaffe og montere kickdownstag og å feste den nye frontrutepakningen bedre, mangler den listen som skal sitte i pakningen..

Du trenger kun EU-kontroll, årsavgift på noen 100 og forsikring for å få skilter på denne..

Skiltene som er på er laget privat, og dvs at bilen ikke er godkjent pr i dag..

Nye bilder og mer info fåes ved henvendelse til: kenneth@stranda.net

"Gamle bilder" sees på http://www.dodgedart74.com

Rettighetene til websiden følger med bilen..

Ønsker fortrinnsvis å bytte denne i Volvo 142 eller 242..

Da helst med innsprut og gjerne turbo, evt 2 dobble på B20..

Motor må være bra, bil må være kjørbar, men kan ha mindre feil/mangler..

Prisklasse på bytteobjekt bør være rundt 30k, det er det jeg forlanger ved et evt salg..

Dodge%20nye%20002.jpg

CIMG0085.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en veteran 242 med Gasserturbo. Er kjørbar, men er ikke eu godkjent med turbo (ikke noe problem på volvo)

senket, oppgradert understell (stab stag, dempere, foringer)

Mim juventus hjul, 264 baklys, Us front med doble lykter..

Se link i signatur for mer info.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en veteran 242 med Gasserturbo. Er kjørbar, men er ikke eu godkjent med turbo (ikke noe problem på volvo)

senket, oppgradert understell (stab stag, dempere, foringer)

Mim juventus hjul, 264 baklys, Us front med doble lykter..

Se link i signatur for mer info.

Skal se på den.. Er du evt interessert i et likt bytte..?? Jeg kan sende deg mail med ALL info om bilen om du har en mailadresse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider