KriegHeim Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg har problemer med å få av en vinge, det virker som den er limt. Jeg har hørt ført at folk har tatt fiskesnøre og dratt igjennom, vil dette funke? eventuelt andre gode forslag? Wire? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Prøv om det hjelper med varmepistol først. Få det godt og varmt så prøv. Etter det prøv fiskesnøre. Etter det prøv wire. Etter det prøv knivblad. Etter det prøv sag. Har du ikke fått av den til da. La den stå. :) Evt begynn å let etter plasser den er boltet fast. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Prøv om det hjelper med varmepistol først.Få det godt og varmt så prøv. Etter det prøv fiskesnøre. Etter det prøv wire. Etter det prøv knivblad. Etter det prøv sag. Har du ikke fått av den til da. La den stå. :) Evt begynn å let etter plasser den er boltet fast. Vingen er temmelig tykk, så å varme tror jeg ikke har noe hensikt, den er vel 3-4cm tykk i nedre delen der den er limet. Da tester jeg fiskesnøre først Den er boltet fast 3 plasser, men de er nå oppe, jeg måtte selvfølgelig borre opp alle boltene, da de var rustet til det ugjenkjennelige Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kommer du ikke til undersiden. For å varme opp. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 La i det minste bilen stå i an oppvarmet garasje ei natt før du prøver. Og deretter en rundt med varmepistol. Det burde gå greit, men prøv å dobbelsjekk om det er noen skruer først da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg