SATYR Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Noen her som har satt 405 topp på 230f som har en grei løsning på hvor temp-føleren kan plaseres? 405 toppen har jo uttak bare til en føler men insprøytninga har jo 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 er det kjølekanal til høyre mot innsuget? evt plugget? brukte helicoil jeg.. m12x1,5 tror jeg, er litt usikker men det funka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 har 405 topp på min 230f (byggd om til turbo) det du kan gjøre er å dra til et mekanisk verksted med den føleren du skal montere, så sier du bare at du vil de skal bore å gjenge opp til de gjengene som er på føleren... det er jo mange ekstra plasser på toppen. betalte 250 kr hos tromsø skipsverft for å få borret opp og gjenget opp et hull for 2 mnd siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Det er vel en grei sak det ja. Er det noen som har liggende den føleren jeg trenger kanskje? Det er snakk om den til høyre av de to. Jeg må ha bilen i orden hele tiden helst, så toppen må vere helt klar klar når jeg skal bytte så derfor hadde det vært kjekt med en ekstra føler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg