Gå til innhold

t04 klubben? hvor mange som kjører med t04 flens på turboene sine!

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg får sveisa rør til neticsen min nå, så hiver jeg den på, blir jeg ikke fornøyd får jeg heller innvestere i en gt3071, og med tiden enda støre.. da er det ikke problem å få fiksa t4 flens på nye røret når den tid kommer heller..

*skal jeg høre med han om han vil sveise til deg og? kommer på ca 5lapper, så må du ha flenser selv(fra kl racing) bli nok litt billigere, men sånn helt i værste fall så mye.. jeg skal ha med høytmontert turbo og ekstern wg, du kan enten få et helt likt mitt eller om du vil endre på noe gjør han akkurat det du vil..

*skal jeg finne bilde av et rør? var jeg som missforstod med sveisemetoden!:D han sveiser med bend;)

det hadde hvert morro det. veit ikke hvor jeg må montere turboen for å få plass jeg. gar mekanisk sprut. kan slenge ut no bilder av motorrommet da, men er ikke så lett å se kanskje. hvor mye skal han ha ekstra for å få WG uttak på grenrøret også da? har alle flensene, til og med de mot toppen (en kammerat har lagd til meg :)

DSC03282.jpg

DSC03277.jpg

DSC03278.jpg

DSC03140.jpg

DSC03292.jpg

er ikke veldig mye plass , men går vel ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det lader før turtallssperra så er det bra... Svenskene er veldig glae i store holset saker og generelt lastebilturboer... Mange som får det til å funke også.. Men greiest å ha en som holder til formålet.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene er veldig glae i store holset saker og generelt lastebilturboer...
Fordi de er gniene det..i Sverige får man en GT42 lastebilsnurre for 3500 - 4000 kr... Av en eller annen grunn finnes det hundrevis sånne der...må da være et enormt svinn på Scania og Volvo..? :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider