høggeren Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hva slags pris vil dere si er en ok pris på en, Opel AstraF 93mod 1.6i kmstand: ca 214000 ingen rust Nye fjører og dempere(må godkjennes, har tuv papirer) 8 dekk på felg,, v.dekka er litt slitt,, alu på sommer dekk cd\radio\mp3 inkl årsavgiften for 06 farge hvit. ellers en kjempe bil å kjøre.. har 2 mindre bulker, en bak under lykta, passasjerside en under blinklyset fører og en litt større på samme skjerm på passa sjerside,(hjulbuen) vurdere å få tak i to nye forskjermer som jeg skal sende med.. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Maks 25 000,- i mine øyne. Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Maks 25 000,-?!? Jeg tror du er gal! Hvis nåværende eier hadde betalt for godkjenning av senkesett, noe som vil koste rundt 2500,- (4-hjulskontroll + kontroll hos BT), så hadde jeg betalt MAKS 15 000,-. Og da skulle bilen vært i tilnærmet perfekt stand. Slik du beskriver den her, så tror jeg du bør være veldig godt fornøyd med alt over 10 000,- så lenge du ikke har godkjent senkesettet på bilen. Bilen har gått langt, liten motor, noen småbulker, sikkert litt rust her og der. Bruksverdien på eldre biler er langt høyere enn hva de er verdt i penger dessverre. Sammenlign priser på finn.no så finner du at like biler som din annonseres fra 10 000,- og oppover, og det er alltid prutningsmuligheter på bruktbil. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er ikke rust på den,, tenker på 20.000 m 2nye forskjermer, ferdi lakk Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 jeg sammenlignet med autodb.no. leste kanskje ikke godt nok igjennom hva han skrev. godkjenning av senkesett og en del skader trekker selvsagt prisen mye ned. I tillegg er den gått en del og ja.. Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ta min bil som et eksempel. '95 Opel Astra Club 1.8 16V Ecotec. Førstegangsregistrert 11.11.94 Samme dag som jeg overtok den var det 0 feil på eu-godkjenninga. Årsavgifta var selvfølgelig betalt. Bilen hadde gått 168 000km. Ikkeno rust. 22.000,- Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hvis du skifter framskjermene, og får bilen/senkesettet godkjent, så kan du kanskje få 20 000,- hvis den ellers helt fin. Men du vil jo bruke en del penger på å sette den i stand da. Vil det være verdt det økonomisk? Tror ikke du vil få tilbake de pengene du legger i det ved et eventuelt salg. Går vel ut i null, eller litt i tap vil jeg tro. Men det kommer jo litt an på markedet for slike biler der du bor også. Du kan jo være heldig, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger med å få 20 000,- for den. Får du det så er du heldig, og jeg vil da ta av meg hatten for deg, hvis jeg hadde hatt en hatt da. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 HE he.. tenket e skulle prøve å legge ut for 20.000 får heller gå ned litt etter hvert:P En kompis solgte just en bmw 316 93 mod som har gått like langt og med rust i hjulbuene for 47.000 :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Da fikk han godt betalt i allefall. Men nå skal det sies, selv om jeg banner i kirken nå, at BMW er BMW og Opel er Opel. Kan liksom ikke helt sammenligne en 3-serie BMW og en Astra F dessverre. Men det er likere å gå ned litt i pris og få solgt den, enn å starte lavt og kanskje ikke få solgt den. Folk kjøper som regel biler hvis de føler at de har fått prutet litt. Gir kjøperen en bedre følelse av å gjøre et bra kjøp. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Astra F, 92 mod, rustfri, stasjonsvogn, 200000 km, mangler klarlakk på sidene etter jeg plukka av listene, ellers ok bil som er skifta litt slitedeler på... fikk bud på 25000 da jeg la den ut på Auto DB... Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 oki.. noen som hvet om det kan lønne seg å selge bilen til en bruktbil forretning som tar i mot brukte biler,, tenker på å bli fort kvitt å få en passe go pris på bilen.. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ingen bruktbilhandlere som tar imot en slik bil. Så vidt de tar den i mot hvis du kjøper ny bil. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg