Waalseth Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 førar døra mi har beynt å bli veldi treig når eg skal opne den,av å til kan eg ikkje opne den fra utsida,må opne den fra innsida..noen som vet ka som jær det? og eventuelt ka som må skiftast? Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det er en justering inne i døra, ta av dørtrekket så ser du det. Min var sånn den å. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Skru av dørtrekket, så ser du et stag baki der som beveger seg når du tar i håndtaket. Hvis du bøyer dette staget litt, slik at det blir kortere, så fungerer alt som snus! Har gjort dette på sikkert 3 biler, og like bra resultat hver gang. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Skru av dørtrekket, så ser du et stag baki der som beveger seg når du tar i håndtaket. Hvis du bøyer dette staget litt, slik at det blir kortere, så fungerer alt som snus! Har gjort dette på sikkert 3 biler, og like bra resultat hver gang. enten er det noe steika gale med dørtrekke mitt(har skrud av det som skal),eller så sitter det veeeldig gått fast:P korleis er det festa? Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Der er 3 kvite klips under du drar ned med eit skrujern og tar ut. So tar du av det raude glasset og drar ut det klipse som sitter der med eit skrujern. so tar du av dekselet over høgtalaren og leiter etter eit hull der du finn ein skru som går inn i døra. stjerneskru. So ser du under døropneren på innsida er der eit klips som du skal vri 90 grade og ta av dekselet runt døropneren. Send PM om du trenger noko nye deler, har alt liggende. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg