Gå til innhold

Bensinpumpe

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

er det den i tanken eller den under bilen det er snakk om??

har den som er under bilen som er tatt fra en 16v. er komplett med pumpe og huset.. eneste som jeg har tatt av er selve festet til bilen, men om din er defekt er det bare å skru den over.

selges billig. 300 kr?

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den i tanken eller den under bilen det er snakk om??

har den som er under bilen som er tatt fra en 16v. er komplett med pumpe og huset.. eneste som jeg har tatt av er selve festet til bilen, men om din er defekt er det bare å skru den over.

selges billig. 300 kr?

Jeg vet ikke hvilken en jeg trenger, er ikke sikkert det som er 'problemet' på bilen min heller, men om det er den, eller ikke, så tar jeg den godt for 300,-, men pluss/minus frakt? Koster ikke så mye å sende uansett.. 50 lapp kanskje, ikke så mye heller nødvendighvis. Men jeg kommer tilbake til deg når jeg vet mer! ;)

EDIT: Det er vel bare en pumpe på den?? Jeg har den som er utenfor tanken..;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken en jeg trenger, er ikke sikkert det som er 'problemet' på bilen min heller, men om det er den, eller ikke, så tar jeg den godt for 300,-, men pluss/minus frakt? Koster ikke så mye å sende uansett.. 50 lapp kanskje, ikke så mye heller nødvendighvis. Men jeg kommer tilbake til deg når jeg vet mer! ;)

EDIT: Det er vel bare en pumpe på den?? Jeg har den som er utenfor tanken..;)

Gti har 2 bensin pumper..

en i tanken og en under bilen..

jeg har hvertfall den som ligger under bilen...

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å vri om tenning sånn at den tar tak på starteren, men ikke så lenge at den starter, så hører du om du hører lyd i pumpa...den skal lage en summe lyd i ca 1-2 sekunder etter at du slapp nøkkelen...visst du ikke hører noe er det sannsynligvis trykkpumpa (den under bilen) som er problemet.

Life's a bitch and then you die...

91 Audi Coupe Quattro 20v

x 86 Golf GTi 16v

x 89 Audi Coupe Quattro

x 87 Lada 1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å vri om tenning sånn at den tar tak på starteren, men ikke så lenge at den starter, så hører du om du hører lyd i pumpa...den skal lage en summe lyd i ca 1-2 sekunder etter at du slapp nøkkelen...visst du ikke hører noe er det sannsynligvis trykkpumpa (den under bilen) som er problemet.

Den zuuuummmmer den ja, ganske mye faktisk.. Lager litt artige lyder og, men den jobber ivertfall!;) Men jeg skal måle bensintrykket etc på den og da.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider