Proxi Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kanskje feilpostet, men hvor får jeg kjøpet komplette eller matter for å klippe til? Billigst mulig da det skal sitte på en fattigbil. Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 En på Prosjektforumet bestilte røde skvettlapper av merket OMP til en Toyota Celica for en stund siden... OMP Racing har mye spennende, men jeg vet ikke om prisen er for høy. Ellers kan det nok hende at f.eks. Kollevold eller andre tilsvarende butikker har eller kan skaffe det du er på utkikk etter hvis du spør. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 http://www.pedersens-racing.no/bil/rallyutstyr/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 du kjøper bare hard plast og klipper til da vettu. får kjøpt dette mange steder. det gjorde en kamerat av meg på sin e30 ble faktisk jævla rally stuk over den hehe byggmakker Jernia slike butikker har det. bruk offinelsen Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Astrup AS... Hør om de har rester... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg