Gå til innhold

Devils bilder | Gjenopplivningsdagen!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle følge eksempelet til noen av de andre her, så lagde min egen bildetråd :) Kommer til å legge inn bilder fra diverse treff, løp, shoots etc. her, noe jeg ikke er så ofte på, så det kan bli noen heftige bumps!

Er ikke på nivået til Moore og de andre beste ennå, men håper på å komme inn på Medier og kommunikasjon neste år, og utdanne meg fotograf!

Anyways, ta en kikk, og ikke glem å legg igjen en kommentar! :)

Begynner med de beste fra Drift Battle 2006:

moen1hn2.jpg

moen2yq6.jpg

moen3xc3.jpg

guls132eo1.jpg

danielnarlf4.jpg

danielnosecretao4.jpg

hallon2gk7.jpg

supra1mn4.jpg

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Her kommer mine få bidrag fra messa. Nesten alle bildene ble ødelagt pga lang lang lukkerhastighet. Måtte kjøre 0-blitz funksjon for å få bra bilder, og da ble lukkerhastigheten satt opp, som resulterte i ødelagte bilder. De som ikke ble uklare ble ødelagt av folk som absolutt skulle gå mellom meg og bilen, noe som er utrolig plagsomt!! :evil: Det går da vel an å se at folk prøver å ta bilder, og da gå rundt?!

pedernlp5.jpg

silvia1bd7.jpg

silvia2ft6.jpg

Menmen, nå har jeg lært, neste gang skal jeg ha 580EX ekstern blitz!

Ble bare 3 bilder denne gangen, og det eneste jeg ble "fornøyd" med av de var bildet av Supraen :(

Kommentarer mottas med takk :)

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det itt'n Glenn Rodny som står bak der?

pedernlp5.jpg

Men ja, messer er vel aldri perfekt å ta bilder i? Men det var et krystallklart bilde av Supraen og Nissanen var heller ikke dårlig :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider