Gå til innhold

Devils bilder | Gjenopplivningsdagen!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Takker takker :)

Dags för update nå! I mangel på nye shoots og slikt måtte jeg igjen ty til Drift Battle arkivet mitt. Denne gangen blir det bare ett bilde, så får dere heller hyle etter mer hvis dere har lyst! ;)

Drift Battle Silvia:

moendekk2.jpg

-

Devil

Ey ! Hvvorfor har du ikke lagt ut dette føre ? Fet vinkel ! Kunne gjerne hatt litt mer med av bakre felg etter min mening. Men et utrolig godt bilde ;) det skal du ha !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk Pål og Hege! :)

Kommer til å trappe ned bildeoppdateringer nå frem til 14 april. Etter dette kommer jeg bare til å bruke mitt eget galleri, så får dere heller kommentere og gi karakterer på bildene der! :)

Her kommer en liten etter-bursdags-oppdatering:

R32.jpg

Thanks for watching ;)

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra bilder devil.

Misunner linsa di:) Lyst på en skikkelig vidvinkel og en bra zoomlinse jeg nå. Det største problemet er å få tak i noen som har en rå bil å ta bilde av:)

Takk skal du ha! Er selv på utkikk etter en vidvinkel, 16-35mm eller 10-22mm, men penger er det dårlig med! Er storfornøyd med 70-200'n, angrer ikke et sekund! :)

Maja: Hvilket bilde er det du mener?

Hadde shoot med en R32 2 dager denne helga, og siden jeg aldri blir særlig fornøyd, ble jeg ikke storfornøyd denne gangen heller, men her kommer 2, et fra fredagen og et fra i går.

r32003lq1.jpg

Shoot_005.jpg

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok jobbe litt mere med bakgrunnen på begge bildene. Første bildet blir bilen nesten en del av bakgrunnen, og røyken ifra fabrikken stjeler voldsomt mye oppmerksomhet (søppeldunken?). Andre bilde av skolen(?) i bakgrunnen er vel ikke stort bedre, men øynene forblir på bilen her. Det at vedkommende står å spinner gir liv i bildet, det liker jeg ihverfall :) (kunne kanskje hatt litt lengre lukketid?)

Godt du ikke er fornøyd, alltid bra å jage etter et bedre resultat. Men husk å ikke sett deg selv for høye mål ;) Du har ihvertfall 2 gode objekter å jobbe med her. Står på du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider