Gå til innhold

tomgang

Ranger emnet

krbarstad

Anbefalte innlegg

funksjonen til catch tanken er å oppta all oljedampen som kommer fra veivhuset. Hvis du går inn på prosjekttråden min, så ser du den løsningen jeg valgte.

Brukte bilen din mye bensin før du fikk den stilla?

funker det ikke bare å lage et hull til den i konfiltret eller sende det inn igjen et sted, er vel tilbake til motoren den skal eller?

veit ikke om hvor mye bensin bruken ble forbedra brukte 1.5 og det er bare bykjøring og litt av og på gass :)

har du et bilde av en luft mengde måler så kan jeg sette på en rød ring, men det er en umbraco skrue som sitter nedi et et sirkel forma hull på toppen av målern. hvis du har den rett forran deg når du titter i motorn så sittern neders i høyre hjørne, vet ikke om skjønner den forklaringa men hvis ikke bare sleng opp et bilde.

nå skal jeg ut og montere dumpen igjen :m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lasta ned på torrentspy.. trenger torrent nedlastingsprogram da.. bittorrent funker fjell

menee, CO skrue på LMM til LH2.4, da er det noe som ikke stemmer!;) dette finnes ikke på dette systemet, så da har du feil lmm..

*nå virker faan meg ikke autodata lenger! noen som har registreringskode til meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lasta ned på torrentspy.. trenger torrent nedlastingsprogram da.. bittorrent funker fjell

menee, CO skrue på LMM til LH2.4, da er det noe som ikke stemmer!;) dette finnes ikke på dette systemet, så da har du feil lmm..

*nå virker faan meg ikke autodata lenger! noen som har registreringskode til meg?:)

stod bare stil co på kviteringen, kan det være at han har stilt in co2'en slik at den er riktig. men ikke veit jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

har fått fiksa bilen no. startproblemene forsvant da jeg tok å bytta temp sensor til motorstyringa , og bytta kaldstartdysa og tomgangsmotoren, bilen har aldrig starta så lett som den gjør no. før når utetempen var rund 0 grader så kunne jeg stå å file motoren lenge uten å få start, etter jeg byttet delene så starter den med en gang, men sliter fortsatt med at tomgangen blir høy når motoren er varm, rundt 1500rpm, og så detter den ned til 1000rpm i noen sekunder for så å gå opp til 1500 igjen. noen som veit hva som kan være feil. skal bytte svinghjulsgiveren snart, veit ikke om den er deffekt men d er kjekt å vite at den ikke er defekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider