m4gnus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Begynte på denne i dag, Masse som gjenstår å gjøre. Men jeg begynner å bli litt lei, så jeg tenkte at noen gode ord kanskje kunne gi meg litt ny motivasjon ;P Ferdig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Utrolig rå toon :) Men jeg syns carbonen nede bak, var litt merkelig..? eller er det bare meg? :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Veldig fin, få på dekkteksten og tallene bakpå så blir det enda bedre :) http://www.fightclub.com.pk/photos/4/5/6/4/5/45645_2226.jpg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Utrolig rå toon :) Men jeg syns carbonen nede bak, var litt merkelig..? eller er det bare meg? :P Bildet er egentlig ganske mye større, så d ble litt fu*ked når jeg resiza bildet. Men det blir fiksa på den ferdige versjonen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Update: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 update i første post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg