BurleY Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Heisann ;) Jeg har en 93 mod Sierra 2.0 doch Stasjonsvogn, som jeg nå driver og fikser litt på :) Har akkurat bygd ferdig anlegget, og nå skal det litt mere stæsh på den. Er det noen som veit om et "bolt on" luftfilter kit , som det går ann og sette på uten og laga mange "hjemme" patenter? Event hvor man får kjøpt det? Og Grøftelys til sierra? Hvor? Jeg har også lyst på ny bakfanger til bilen, siden den jeg har er det noen hakk i :( Noen som veit om noen som har, eller hvor jeg kan få kjøpt. Noen bilder av bilen slik den er pr dags dato : Bakfra: Forfra: Motor rom: Bagasjerommet Det ser også ut som om biolen skal få seg nye sko :) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 er vel ikke interessert i komplett combat kit? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143927 Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 er vel ikke interessert i komplett combat kit?http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143927 Nei takk ;) :) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ingen som veit? Er også int i og kjøpe en cosworth grill, noen som har en liggendes og selge ? Mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg