Gå til innhold

hvilken gir kasse

Ranger emnet


lunebo

Anbefalte innlegg

hvilken girkasse er best på 9Amotor den som sitter på motoren eller g60 kassa??

 

Er det ikke 02a kasse på begge a? står uansett på kassa!

Jeg kjøpte 02a (samme som på G60) som er ny overhalt og satt in 5 gir fra 02 passat TDI som jeg skal bruke på min 9a i allefall...

 

Kan nok fint bruke den kassa du har nå men eventuelt overhale den...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jo jeg til og bruke en nyoverhalt 02a kasse med quife diff og lest om flere i statene som kjører 400hk+ med disse kassene så går nok bra...

 

hvis man sveiser diffen i kassene er det jo ikke så rart at det ryker da...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveiste bare i ene kassen for å teste. Var ingen som kunne svare meg på hvordan det ble så da måtte jeg finne det ut.

Kassen ryker ikke fortere om man sveiser diffen. Bare driv akslingene og dekkene som ikke liker det.

 

Er tannhulene som tar kvelden eller bolten som går igjennom orginal diffen. Den løsner og slår hull i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveiste bare i ene kassen for å teste. Var ingen som kunne svare meg på hvordan det ble så da måtte jeg finne det ut.

Kassen ryker ikke fortere om man sveiser diffen. Bare driv akslingene og dekkene som ikke liker det.

 

Er tannhulene som tar kvelden eller bolten som går igjennom orginal diffen. Den løsner og slår hull i huset.

 

Husker tråden hvor det var snakk om og sveise diffen og blir jo mye brytninger i svinger og liknende som som du sier ødlegger ikke det i seg selv kassen.

 

men hvilken stand var disse kassene du har brukt? synes det er rart at kassene dine ryker som har mindre effekt en disse i usa...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår