DiNGo Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Rånetreff på Stoa vest i Arendal, lørdag 28 oktober. kl 20:00 !! Be there, tell your friends! Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Rånetreff på Stoa vest i Arendal, lørdag 28 oktober. kl 20:00! Det blir vel etter banekjøring/utstilling i Sørlansparken det da. Kan jo bli en fin kollone fra SS til Arendal i 18-19-tida :-) Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 det blir kult:) jeg tenkte det crasha litt med treffet henne i kr sand men hvis det blir kolonne tror jeg det kan bli liv der oppe!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 arendal også gitt. ture dit også da... hmmm...... Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ble ikke pent vær akuratt. Ikke så mange biler som håpet på. Men ble jo litt leking :) tok hele tre kvarter før snuten kom.. Tøff den Manta'n foresten Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefenkongtveit Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 prøver å ta en tur.. mange som skal eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 prøver å ta en tur.. mange som skal eller? sjekk dato ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 nytt råne treff i morra kl 9 på kvelden på stoa vest. posten ligger inne på streetmeets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 vi er noen stykker som skal oppover fra kr.sand.. men hørte det begynte 20 jeg da..:-O Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Det treffet som var nå sist var ganske stort.. Fyllte godt opp. Ble jo jaga av politiet nok en gang.. De kom bort til meg og argumenterte "butikkeierne liker ikke at dere står på parkeringsplassen her".. eeeehhh javel. Så kjørte vi til Maxis. Etter det okkuperte vi Shell i sentrum og den ble jammen stappa! hehe. Ble deretter lang kolonne til Grimstad.. rundt 4 politibiler kom for å jage oss igjen. Så var det til Froland, og deretter rulla det en Volvo rett ut i veien (som også forteller litt om navnet Volvo som betyr "jeg ruller".) :) Det kom en haug ambulanser, en brannbil, og masse masse politi til åstedet. Dette kunne vært unngått.. men det sies at Volvo'n ikke var med på kolonnen men bare plutselig kom rullende "førerløs" ut i veien.. :hvaskjera Ble deretter samling på Hove.. mer vet jeg ikke om den kvelden. Synes det er synd at kommunene ikke har fått til en egen plass for oss bilinteresserte. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg