Gå til innhold

Vurderer kjøp av bmw

Ranger emnet

dickhi

Anbefalte innlegg

Har selv en 318i cabriolet å er meget fornøyd med den.

Selv ville jeg aldri kjøpt en bil som er gått over 200 000 km. Det er litt i meste laget. Synes denne bilen ser litt "chabby" ut. Dessuten har den jo blåe skinnseter, noe som ikke akkurat er noe pent, men det kan alltids byttes ut.

Hadde jeg vert deg så hadde jeg tatt en naf test på bilen for å være på den sikre siden. Det er iallefall en bra pris på den med tanke på turbo ombyggningen som koster en del. Men jeg tror man kan prute den ned litt på grunn av de aldeles jævlige blåe skinnsetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke noe å si om bilen er gått over 200 000 om den er i bra stand... Etter min mening er det bedre å kjøpe en bil som er gått 220 000 enn en som er gått 180 000 og allt av slitedeler må skiftes.. Da har du pluttselig en mye dyrere bil en først tenkt...

Mente ikke at 318 var noe dårlig motor i forhold til kvalitet, men mente at det er mye smartere å kjøpe en 325 enn en 318 med turbo.. Tviler på at en 318 turbo holder lenge... Bedre å kjøpe en 325, trim den med litt ok avgasssyst, luft, kam osv, så kan jeg garantere deg at du har en utrolig morsom bil som du kan ha glede av i mange år...

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

99 mod yamaha sx 600 (snøscooter)

86 mod toyota corolla (værdens kjedeligste bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om ombyggingen er godkjent av biltilsynet. Er den ikke det kan du få problemer ved evt kontroll. Det er vel en M43 motor i den og de er veldig bra dersom de får oljeskift regelmessig. Om den har gått 150 000 eller 200 000 spiller liten rolle. Det som betyr noe er om den er godt vedlikeholdt - ikke hardkjørt før motor er varm osv.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider