Gå til innhold

Drittsekk-apparat

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Hadde seriøs gått på den greia med vinkelsliper og trykkluft bår hvis det hadde skjedd med meg. Ja seff er det dems egen skyld når de kjører der det ikke er låv men hva med en forbanna bom eller lignende istede da. Så jo på den suven der air baggene slo ut. De hadde jo ett lite barn i bilen. Kjører du uten belte eller lignende er jo dette rene døds fella der du regelrett blir slått ihjel inni bilen. Synes bare syndt på den stakkars ungen jeg.

Edit: Ja se på den siste bilen. Så ikke han slo hue i ruta før det ble nevnt. Det støtter bare det jeg sa om at denne er regelrett livs farlig.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Synes han første fikk det til fint jeg. Prøvde seg to ganger.

Det fantes en sluse for lastebiler ved posttermialen på alnabru (oslo), den fyllte folk igjen med grus så dem slapp bommen. Nå er den bare åpen.

Slike bommer som vist i klippet synes jeg er helt greie. SÅ lenge dem er GODT merket med røde lys og skilting.

Folk vil kanskje alltid prøve deg på dem, men da får dem jo igrunn bare som fortjent. Er slike i oslo, de fungerer ikke helt på samme måte. Da de er manuelle. Men jeg har nå sett folk klare å sette fast lastebilene sine på dem også.

Chrysler Voyager 3,3L V6

Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^)

Thelle.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde seriøs gått på den greia med vinkelsliper og trykkluft bår hvis det hadde skjedd med meg. Ja seff er det dems egen skyld når de kjører der det ikke er låv men hva med en forbanna bom eller lignende istede da. Så jo på den suven der air baggene slo ut. De hadde jo ett lite barn i bilen. Kjører du uten belte eller lignende er jo dette rene døds fella der du regelrett blir slått ihjel inni bilen. Synes bare syndt på den stakkars ungen jeg.

Edit: Ja se på den siste bilen. Så ikke han slo hue i ruta før det ble nevnt. Det støtter bare det jeg sa om at denne er regelrett livs farlig.

kjører du inn den veien her..OG ikke har belte,da er man regelrett dum=P

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i Kroatia i sommer så jeg flere av disse stolpene. Veiene er åpne om dagen, men stengt om kvelden. Greit nok i restaurantområder osv egentlig. Varelevering går smertefritt, og man slipper biler rundt seg når man spiser utendørs.

MEN, de som hadde litt penger der nede hadde nemlig brikke til disse selv. Så liksom at stolpene gikk ned for en del BMWer og Mercer ++. Jeg satt ved et bord og tok en halvliter da jeg så en dame som prøvde å komme seg oppover veien der. Masse turister + uteservering gjorde det umulig. Så hun skulle rygge tilbake da. Stakkars flunka nye 5-serien fikk en real skrape ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider