Gå til innhold

Tønsberg er farli!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

har nå på 3-4 dager pådratt meg 2 p-bøter her i tønsberg.. den ene er jo ok da.. var parkometre som gikk ut 10-15 min før jeg kom.. (trur p-vakta sto å titet på bilen til tiden var gått ut.. hehe..)

så fikk jeg en i dag.. rett utafor skolen.. måtte parkere litt kinki pga et jævla tivoli som står her.. og det eksisterer ikke noen ledige plasser på skole område.. det sto en annen bil der oxo så jeg tenkte så som så at her er det sikkert muli å parkere nå siden tivoliet okkuperer p-plassen.. men neeeeiiiida.. ikke faen..

en i klassen kom å sa fra at jeg måtte fløtte bilen min for at det nå var kommet en lapp på den.. grrr...

og gjenerelt i tønsberg finnes det ikke noen gratis p-plasser.. så fattig blirru uanzet faen..

ikke bra å være student da azza!! hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt..... Har fått noen bøter i Tønsberg jeg også. Dem er hissige der nede!

Bodde i Mandal for noen år siden, og der var p-vaktene hissige der. Det haglet inn med bøter!

På P-plasser merket med "max 2 timer" satte de krittmerker på dekkene for å ha kontroll på om bilene var flyttet til neste gang de kom. Skikkelig dusteopplegg!

Har hørt at dem har satt opp parkometer i gjestehavna også....

anger2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt nermere 5000 i p bøter i sandefjord, 10 bøter.3 av de på plassen til firmaet der jeg jobber.. vaktene får tillegg for hver bot de skriver her... det er helt villt.. En gang så hadde de byttet til parkeringforbudt skilt mens jeg var vekk...

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo på nyhetene for en stund siden fra p-vaktene i Oslo.

For å holde budsjettet må de bøtelegge for harde livet. Tvilstilfeller blir også bøtelagt siden klager sjelden går forbrukerens vei. Det er jo sykt hvordan staten lopper oss for penger....

Tenk på dette:

Ingen fartsbøter

Ingen p-bøter

Ikke kjøp alkohol

Ikke kjøp tobakk

Ikke kjøp bensin.....

Hva ville skjedd med Norge da?

Det er jo dette politikerne vil bli kvitt, men da ville dette møkkalandet gått konkurs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg veit , så har de fått 3 nye sivil poltibiler!

det er nå 6 eller 7 siviler her nå...

de 3 nye er :

Nissan Primera (blå)

Nissan Sunny (grå)

Peouget 406 (hvit) detta er en sånn gammel jævel!

Peouget 607 (grønn) stv.

Toytota Avenesis (grå)

Nissan Primera (grå)Stv

faen meg mange nå..

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkering er noe dritt.

Stå med lys og nødblink på på korte ærend. Da ser det ut som du er ute på noe viktig noe. Grønne skilt, kassebil/varevog, eller gjerne en kombinasjon, egner seg ypperlig. Da er du jo bare ute med en vare eller ett brev eller noe....

Og kanskje, eg gjentar, kanskje 5% av vaktene gjør seg opp denne tanken. Resten bøtelegger bare du dtår på rødt lys, virker det som. Private P selskap er jo reine terror. Der tar de bil, lommebok og klærne dine og hvis de får sjansen.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Parkering er noe dritt.

Stå med lys og nødblink på på korte ærend. Da ser det ut som du er ute på noe viktig noe. Grønne skilt, kassebil/varevog, eller gjerne en kombinasjon, egner seg ypperlig. Da er du jo bare ute med en vare eller ett brev eller noe....

Og kanskje, eg gjentar, kanskje 5% av vaktene gjør seg opp denne tanken. Resten bøtelegger bare du dtår på rødt lys, virker det som. Private P selskap er jo reine terror. Der tar de bil, lommebok og klærne dine og hvis de får sjansen.

Om det er private parkerings selskap så er det bare å blå nekte og si at noen må ha lånt bilen din. Og gi dem kontakt info til alle de som kan ha lånt den, så tar de kontakt med de også nekter de og så blir det ikke noen penger på dritt folka;) Men om det er statlig så går ikke det! Var på nyhetene en gang....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider