Gå til innhold

MixTrix: Vw passat 2,8 V6 = streetfighter

Ranger emnet

MixTrix

Anbefalte innlegg

Vel vel, for en uke siden bestilte jeg kittet til bilen min.(Quality AutoimportAs) Får det vel rundt den 7 nov. Så tenkte jeg kunne slenge ut en tråd om den. Sånn viss det var noen som ville følge med på hvordan dette forandrer seg.

(Vet det er 3 andre slike biler, men satser på at min blir spess på sin egen måte..)

Kittet består av:

Front, hekk, sideskjørt, bredding fremme og bak.

Jeg skal ikke ha takscoopet siden det står der takluken min er.

Jeg skal i tillegg har panserforlenger og bakrutesenker.

Vinge har jeg ikke helt bestemt meg for ennå, og om jeg skal ha så er det svært tvilsomt at det blir aluvinge.

Det jeg skal gjøre med bilen er dette.

Bytte til emblemløsgrill (alt gjort se bilde lengre nede)

Senke den ( sett fra eyecandyracig), få det godkjent den 10 nov (har time da, satser på at det blir godkjent.)

Bytte bærearmer/kuler samtidig som senkesettet blir montert.

Fikse låsekassen på førersiden (gåen)

Montere kittet.

Rette ut bulkene i sidene.

Hellakkere den (motorommet senere når jeg har mer penger)

Tone rutene

Få på fete felger.

Skifte interiør, eller trekke om.

Få skikkelig anlegg i bilen.

( Er sikkert flere ting som jeg vil gjøre i løpet av tiden, men dette er nå litt av det jeg vet til nå)

Her er bilder av bilen når jeg kjøpte den.

passat.jpg

Det første jeg gjorde med den var å bytte til emblemløs grill:

passatgrill.jpg

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er drømme bilen min... eller det vil si passat 1,8 t var det, men 2,8 V6 er jo gode greier... :P Koster penger ja, men hva gjør nå ikke det... Gleder meg bare til våren igjen og det meste er kommet på... Og skal få inn mye bilder...

Her er nå et til av motorrommet... mye plast, men er nå fint å ryddig... :D

1_-715730548.jpg

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, penger er til for å brukes:P

Har selv lyst på en sånn, men hadde vel blitt med 130/150hk diesel da, hadde en sånn med 4Motion på glattkjørin å oppkjøring, sykt deilige biler:)

Vi hadde stv m 90hk diesel før, men den var liksom ikke det samme, hehe:D

Joda... Penger er til for å brukes... ;) Stv er ikke så fine som sedan.... det er ihvertfall mitt synspunkt... :P

Og bilene er nok fine uansett hva det sitter under panseret... ( Er bare for noen må det være litt under der også.. ;D )

Men en diesel motor er kanskje litt lurt, bruker lite og er ikke så dyrt som bensin... Kan ikke si at min er noe billig på det punkte...

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA-bil, eller hva?

Høres interessant ut. Så lenge bilen ikke er full av vinyler og dekaler kan StreetFighter-kitet bli ganske bra. Tips: Ikke M3-speil (ser det heldigvis ikke på listen). Og ikke aluvinge. Og ikke Lexuslys :P

Dette er vanlige greier når folk først kjøper et bodykit, det er trist og det er kjedelig. Og det er oppbrukt. Hvis du skjønner hva jeg mener. StreetFighter-kitet er ingen dum ting i seg selv.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA-bil, eller hva?

Høres interessant ut. Så lenge bilen ikke er full av vinyler og dekaler kan StreetFighter-kitet bli ganske bra. Tips: Ikke M3-speil (ser det heldigvis ikke på listen). Og ikke aluvinge. Og ikke Lexuslys :P

Dette er vanlige greier når folk først kjøper et bodykit, det er trist og det er kjedelig. Og det er oppbrukt. Hvis du skjønner hva jeg mener. StreetFighter-kitet er ingen dum ting i seg selv.

Eirik

Er nok impotert i fra USA ja, ikke jeg som har gjort det da, forgje eiger..

Har faktisk tenkt på de speilene, men det er sånne små detaljer som kommer etterhvert og ikke er bestemt ennå, men svarte m3 er diskutert litt ja... Men om du har sett noen andre fete speil så er det bare å komme med forslag.... :D

Jeg er åpen for det meste sånn at det blir bra... :D

Og jeg kommer nok neppe til å bytte lysene som står på den nå... kanskje tone de litt, men tviler på mer... men igjen, er nettopp begynnt, så er ikke godt å si hva som skjer etterhvert... :P

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er USA import, vedder jeg en Cola på at det er automat gir og? :)

Knall bil du har, skinnseter alt! Er mulig 1,8t går bedre, men den synger ikke like bra som V6'n gjør.

Blir artig å se om hvordan bilen blir!

Hmmm.... få adressen din da så skal jeg sende deg en Cola, for det var vel sånn halveisrett... Triptronic veldig behagelig å kjøre, selv om automatikk kan bli kjedelig i lengden...., er desverre ikke skinnseter, men det kommer kanskje med tiden... Vet ikke hvor mye en 1,8 t går bedre enn 2,8 V6, jeg har jo egentlig orginalt 43 hk mer enn 1,8t, men ikke vet jeg,... Har ikke testet.... Men den går nok bra nok til disse norske veiene, og mer enn det...

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen hos møller vest for å få en diagnose på låsekassen sånn at den blir fikset før bilen skal begynnes på om to uker... Håper bare det ikke er noe kjempe alvorlig gale og at det ikke koster alt for mye å fikse...

Hermanzen: 193 er nok egentlig nok ja, men så er det det at mye vil ha mer... ;) Og det er nok ikke så mange av 2,8 v6 nei, ikke som jeg har fått med meg, har sett en del stv, men ikke sedan slik som jeg har... litt spess viss jeg er den eneste som har det, men det burde jo være flere... :)

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider