Gå til innhold

MixTrix: Vw passat 2,8 V6 = streetfighter

Ranger emnet

MixTrix

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kantfelger er heftig, men de passer ikke inn på en slik bil. Kantfelger bør helst være 14-16" og stå på en eldre tysker. Når man kjører "japsestil" med vinge og luftinntak i bakfanger, bør man også kjøre japsefelger. :)

Sier ikke at man skal låse seg til en stil og følge den slavisk, men kantfelger med det kittet blir litt som å bruke smoking og joggebukse.

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger er nok smak og behag, jeg synes bilen kler disse veldig godt og er veldig happy med de.... :D

( er sikkert mye som kunne vært anderledes, men slik jeg liker den :p )

99 mod VW Passat 2,8 V6, Streetfighter

90 mod VW Polo, mata polomonster, i dalen nå.

89 toyota corolla 1,6 xl,Spiker

86 mod audi 80 1,8

Kjør på, kjør på.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder jeg tok idag etter at jeg hadde gjort litt arbeid med 2 dører som selvfølgelig måtte lage helvet....

Fikk orden på det, og etter en forsiktig tur hjem fra Bergen by(om mange siklende blikk) så var jeg trygt i feltet og tok noen photos.

PICT7542.JPG

PICT7544.JPG

PICT7550.JPG

Har noen flere, men skal finne meg en fetere location for å ta bilder. Har en i hodet mitt, men må vente til søndag...

Forresten noen som vet om bakakselvinkelen på Passat kan justeres? eller kan du endre spissingen på spindelen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg var så veeeeldiiig begeistra for ræva på bilen. (Liker ikke aluvinger :P)

MEN. Den er utrolig gjennomført, breddinga var rå, fronten var rå, fargevalget var rått og hele bilen (bortsett fra baken) var rå.

Helt sinnsykt og se framgangen på dette prosjektet. Og få en ellers kjedelig passat til noe helt vilt. Det ble bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider