Marq_ Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 er det noen her som kan fortelle meg hvordan jeg mekker sånn bilde på signaturen min el??? hadde vært fint å få vite det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 marqpimp.... du skriver [ IMG ]Http://www.url-til-bildet-ditt-dot-com[ /IMG ] Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 og mens vi er inne på det.. jeg synes du burde ta bort bildet du har i signaturen din volvoraggar... ikke det at jeg har noe å si men bare ville nevne det Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 åh hvorfor det? fordi det er "støtende" for små barn på 5 år som liker å se på tegneserier? Er klar over stickythreadsa til crew om for grove avatrer osv.. men syns ikke akkurat min går under den kategorien... Men hver sin smak. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Hey du.... Prøvde trikset ditt og fikk plassert bilen min i signaturen. Hvordan får jeg plassert den til venstre uten å forskyve teksten så jævlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 kan man ikke heller ha en egen tråd med bilder og slikt, slik at man slipper å lese lifshistoren til enkelte og se hele fotoalbumet til andre når man leser igjennom div tråder.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Syns det er veldig greit å ha litt info om bilen og et bilde eller 2 i signaturen. Så man slepper å leite seg fram til et bilde av bilen tl en bruker på en eller annen bortgjemt tråd. dessuten er det ingen som har værken fotoalbumet sitt eller livshistoria i signaturen... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by VolvoRaggar Syns det er veldig greit å ha litt info om bilen og et bilde eller 2 i signaturen. Så man slepper å leite seg fram til et bilde av bilen tl en bruker på en eller annen bortgjemt tråd. dessuten er det ingen som har værken fotoalbumet sitt eller livshistoria i signaturen... Du kan ha en link til den tråden i signaturen din. The search continues. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by VolvoRaggar Syns det er veldig greit å ha litt info om bilen og et bilde eller 2 i signaturen. Så man slepper å leite seg fram til et bilde av bilen tl en bruker på en eller annen bortgjemt tråd. dessuten er det ingen som har værken fotoalbumet sitt eller livshistoria i signaturen... det er ikke langt unna-. slik som fcuk nevner er det greit. da er det enkelt og lete seg frem til informasjon om bilen etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 eh water melon den sig'en din var abnormalt irriterende :rolleyes: Er det ingen regler her som sier noe om hvor store signaturer man faktisk kan ha på forumet? Orker ikke finlese dem nå men om det mangler burde det være noen :rolleyes: Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by El-LoCo eh water melon den sig'en din var abnormalt irriterende :rolleyes: Er det ingen regler her som sier noe om hvor store signaturer man faktisk kan ha på forumet? Orker ikke finlese dem nå men om det mangler burde det være noen :rolleyes: Er regler, men ikke noen automatisk begrensning enda. Water Melon sin sig er alt for stor, og det vet han. Han endrer den sikkert, eller så gjør en admin det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg