MrDanger Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Og du bør ta deg en tur til legen.. Legen? Har han no peiling på denne forsterkeren da??? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Legen?Har han no peiling på denne forsterkeren da??? :D Nei, men for å sjekke hodet ditt..For det må være noe galt der oppe:D Hehe.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Som Kicker SOLO X 18? Hvor i H****** kom solo x inn i bildet forresten? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hvor i H****** kom solo x inn i bildet forresten? Terje skal kjøre 2x18" Kicker SOLO X 18".. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Terje skal kjøre 2x18" Kicker SOLO X 18".. ER jeg helt på trynet? Begynnte med at nevnte 4 stk Gz 15" 8000 w rms, 2 pr 6000 w rms blokk. Så sier jeg at jeg skal ha "tilsvarende" elementer, servert med 3500 w rms pr element. Så kommer du med Solo x? Terje? Mulig jeg ikke skulle jobbet overtid med andre ord. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ER jeg helt på trynet? Begynnte med at nevnte 4 stk Gz 15" 8000 w rms, 2 pr 6000 w rms blokk. Så sier jeg at jeg skal ha "tilsvarende" elementer, servert med 3500 w rms pr element. Så kommer du med Solo x? Terje? Mulig jeg ikke skulle jobbet overtid med andre ord. Do'h..bøyer meg i støvet her:pray Jeg tengte du mente på at du hadde "tilsvarende" elementer som Terje skulle bruke i sitt neste prosjekt, som er Solo X. Beklager..Leste igjennom nå, for å være sikkert og nå tolka jeg det rett:) Nå skjønner jeg poenget ditt..hehe.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Noen som har hørt denne, eller vet om den yter no bra? http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=17059&PHPSESSID=5bd7c74a9265e1f6faace19d960e7bee er en ground zero gzpa 1.8000d Samme som Soundstream XXX-10000D Den yter vanvittige mengder effekt, men fungerer aller best med 16 volt. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Samme som Soundstream XXX-10000DDen yter vanvittige mengder effekt, men fungerer aller best med 16 volt. Mvh Dag Johansen Er det samme forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ja Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hmmm. rart at soundstream sier 10000 watt da, og gz sier 8000, hmmmmmm Kanskje gz er mere ærlige da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hmmm. rart at soundstream sier 10000 watt da, og gz sier 8000, hmmmmmm Kanskje gz er mere ærlige da? Soundstream oppgir sin i 18 volt. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hmmm. rart at soundstream sier 10000 watt da, og gz sier 8000, hmmmmmm Kanskje gz er mere ærlige da? Det er mulig, men det å måle effekt er som å selge gummistrikk som metervare. Resulatene kan strekkes, bøyes og sågar vrenges hvis man vil. Uansett er det mange som bruker XXX forsterkerene til Soundstream i Db-drag og bassrace med meget gode resultater. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Uansett er GZ mer konservativt oppgitt.... den koster litt mer også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Uansett er GZ mer konservativt oppgitt.... den koster litt mer også... Ikke alltid det som koster mest, som er best;) Selv ville jeg nok gått for SS XXX-10000..Ikke erfaringer med den, men følelsen sier det:) Og prisen spiller jo også en stor rolle.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Men nå får jeg da gz meget billig da, så tror ikke noen kan måle seg med prisen jeg får på dem da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg