The cowboy Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 takker og bukker så mye!! ska se om jeg ikke får tatt kontakten i morgen en gang!! hehe.. oslo han holder hus eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 takker og bukker så mye!! ska se om jeg ikke får tatt kontakten i morgen en gang!! hehe.. oslo han holder hus eller?? Ja, på Pioneer Norge AS sitt kontor, men han er ofte ute å reiser. Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ok.. vel, fikk ikke sommlet meg til å ringt da men.. hehe!! tenker jeg tar det til uka så!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 vel, nå kan det være det samme.. hele greia må byttes ut nå.. hehe!! greide å knuse skjermen her om dagen, snubblet inn i lastebilen, og slo knyttneven i skjermen, traff litt for fint med ene knoken.. :S hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 noen som vet om en tv-tuner til en grei pris som passer på denne hovedenheten? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Bør vel gå for en Pioneer som bruker Pioneer sin egen IP-Bus Den koster jo da men har du 25.000 til spillern har du vel 4000 til tuneren også? ;) Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 spillern ga jeg ikke mer enn 14000 for sammen med nye lastebilen.. koster 14900n på bilstereo.no. 3500 for tuner..:disco Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hmm.... er vel Pioneer AVIC-X1BT du har da? 1-DIN spillern AVIC-HD1BT som er 2-DIN har jeg ikke sett under 25.000 Noen som vet hva slags harddisk det er i denne? Hadde vært artig om det var en vanlig 2,5" harddisk jeg kunne bytta ut med en litt mer mandig 160 GB Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 det har du nok rett i.. pokker, jeg som trudde jeg skulle få den dobbeldin enheten.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Drar opp denne igjen jeg. Nå som denne og x1bt har vært på markeddet en stund. Er den fortsatt så bra som alle skal ha den til eller er det funnet noen buggs med den nå? Siden jeg ikke har dobbelt din så ender det vel med en bt. Er den vært prisen? Kommer det ny verson til sommeren igjen? Kjøpe nå eller vente på den nye? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Den er helt klart verdt prisen... Etter hva jeg har hørt så kommer det ikke noen større modell, men det kommer en rimeligere, men mindre modell..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hva er forskjelden da? Hva vil mangle på den nye? Har du noen slipp dato på den nye? Det jeg er ute etter er: Inngang for rygge cam BT Navi DVD Radio/cd Finnes ALT dette på den mindere versonen? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Tror ikke den får harddisk Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 du tenker på? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 du tenker på? Denne blir en avic-x1 i dobbel din format. Uten hardisk, med 6.1" skjerm. BT enheten kan kjøpes i tilleg. Og kong Erik: Stikk innom for et godt tilbud. Du vet vel hvor jeg holder til. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg