Kong-Erik J Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Det gjør jeg. Har jo vært innom deg allerede før jul. Men grundet kr mangel så måtte jeg selge avic'en jeg hadde da. Så nå jakter jeg på ny. Fikk jo pris av deg på rygge cam, skjerm og montering av spiller. Men nå har jeg jo ikke noe spiller å montere lenger. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Panasonic har jo just kommet med Strada som også har 30 GB harddisk. Ser ut som den blir en del billigere, men mangler vel også litt utstyr som Bluetooth. Har veldig lyst på Pioneer sin med 30 GB disk, mer er jo typisk at den da går ned i pris rett etter jeg kjøper den, nå som det blir litt konkurranse i markedet :rolleyes: Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil så selger Boomcar.no Avic X1BT for 14790kr eller noe sånn... Den har jo navi, dvd, radio/cd, BT, muligheter for ryggekamera, Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Det gjør jeg. Har jo vært innom deg allerede før jul. Men grundet kr mangel så måtte jeg selge avic'en jeg hadde da. Så nå jakter jeg på ny. Fikk jo pris av deg på rygge cam, skjerm og montering av spiller. Men nå har jeg jo ikke noe spiller å montere lenger. Fikser en ny til deg og jeg .vet du. Det kan tenkes at jeg har noe på "lur" som kunne passe deg. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Panasonic har jo just kommet med Strada som også har 30 GB harddisk. Ser ut som den blir en del billigere, men mangler vel også litt utstyr som Bluetooth. Har veldig lyst på Pioneer sin med 30 GB disk, mer er jo typisk at den da går ned i pris rett etter jeg kjøper den, nå som det blir litt konkurranse i markedet :rolleyes: Denne er ikke lansert i Norge enda, og for guds skyld, ikke kjøp navigasjon fra USA. Du sliter litt med kartverket, som følger med da, hvis du ikke går med planer om å flytte over dammen. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Denne er ikke lansert i Norge enda, og for guds skyld, ikke kjøp navigasjon fra USA. Du sliter litt med kartverket, som følger med da, hvis du ikke går med planer om å flytte over dammen. Ser ikke ut som den er å få kjøpt i USA enda heller, men hadde nå tenkt å vente på den Europeiske versjonen da ;) Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Fikser en ny til deg og jeg .vet du. Det kan tenkes at jeg har noe på "lur" som kunne passe deg. Den er roger. Står brått og hamrer på døra de jeg:) Må bare få fiksa bilen etter siste banekjøring før jeg bruker kr på noe annet. Men står der brått når du minst venter det;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Den er roger. Står brått og hamrer på døra de jeg:) Må bare få fiksa bilen etter siste banekjøring før jeg bruker kr på noe annet. Men står der brått når du minst venter det;) Da får jeg åpne døra å smile bredt da vet du:tannløs: Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Noen som vet hva slags harddisk som sitter i denne? Hvis det er en standard 2,5" som man finner i bærbare så får du de jo opp i en 100 GB for en billig penge. For 10 GB er ikke nok til all min musikk :D Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Ser det kommer nå en oppdatert versjon, AVIC-HD3BT. Er det bare meg eller ser denne prikk lik ut? Lurer på om det kun er snakk om software-oppdateringer her. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg