Gå til innhold

Hvem har fått stjålet ting fra bilen sin?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

SIden alle lager sin egen tråd: "hvem har rosa wonderbaum", "hvem går med tanga", etc. for tiden, tenkte jeg å lage en tråd: "hvem har fått stjålet ting fra bilen sin?".

Hva har dere fått stjålet?

Meg:

Laksetrapp - muligens komplott fra mambo, volvo s90r, m.fl. hehe (ja, jeg tuller, tror ikke de har tatt den :P)

Mine volvo ventilhetter, som jeg hadde på eikerfelgene (bare 2 av de ble stjelt)

Ventilhetter til superdtm felgene (3 av de ble stjelt, wtf??)

Ventilhettene på asa felgene ble stjelt, først to og så to til! (jævla mopedfolk!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har blitt frastjelt 1stk cd spiller , 1 stk rockford fosgate forsterker og 1 par med jvc 6*9

(dette var i en peugeot 309gti jeg hadde i fiksa en del på før jeg fikk lappen.. innbrudde skjedde 2 uker før jeg fikk lappen.... surt!! hærpa dørlåser og vinduer klarte dem å.......)

Hadde også innbrudsforsøk i 240 turbo'n jeg hadde i vinter..... (de kom seg faktisk ikke inn hehe Bare hærpa låser der å.......)

Konklusjon : FAEN'S NARKISER!!!!!!!!!

(vet sån halveis hvem som gjorde det i peugeot'n , da han er en bekjent å berykta knarker i området!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noen ting, men merca til mor løp cdspilleren sin vei.

ble innbrudd i 164a for mange år siden. Ble stjålet original turtellere, original oljetrykkmålere, original batterimålere og masse annet originalt (dyrt den gang).

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider