Gå til innhold

Hvem har fått stjålet ting fra bilen sin?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da er det min tur da...

Jeg ble rundstjålet for et par år siden.

De tømte bilen for alt av verdi, tilfeldigvis hadde jeg akkurat flyttet og hadde masse verdisaker liggende i bilen!

Alt av anlegg: Ca 45000,- Verktøy: 10000 Div: 3000,-

Dette Svei!! For noen idioter! Får jeg tak i de toskene som tok alt dette skulle jeg sørenmeg spent rasshølet dems opp til ryggen!!!

De tok til og med luftfilteret på motoren!!??:hvaskjera

En annen gang ble jeg frastjålet ei Monoblokk fra Hiluxen en av de mange gangene den hadde stoppet og sto parkert i et byggefelt i et par uker...

Heldigvis hadde jeg tatt ut spilleren!:)

Hvis det er noen på forumet her som har tatt alt dette fra meg, så vær så snill, ikke ta mer fra meg! Jeg har fått nok!!!! finn noen andre å plage!!

1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8

1996 Toyota Hiace 2,4

2003 Peugeot 307SW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt frastjålet noe jeg heller..bank i bordet. Har aldri hatt noe flashende anlegg eller felger, kanskje derfor? Kan ikke engang forestille meg hvor uendelig sint jeg hadde blitt hvis jeg hadde sett noen romsterte inne i bilen min da jeg f.eks kommer ut om morgenen. Det er to ting man ikke kødder med, nemlig matpakka og bilen. Da er det kjørt!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk stjælt ventilhettene mine på Skreia på E36'en . Hadde dessuten innbrudd i Audien min på CC i fjor, blei stjert et tårn med General, et halvveis bortrota Biltema skralle sett, fire sigg, tre CD'er med dårlig musikk, tre uåpna baum, og en 8pk 1,5 L med Coca Cola. Det Svei mest. Fikk igjen 8 lapper på forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen rappa sideblinklysa mine med pæreholder og alt da jeg bodde oppå en rimi-butikk i gjøvik og bilen sto utenfor for noen år siden.

Og noen skrudde 19,90-biltema-ventilhettene mine av Eiker felgene mine for noen uker siden utafor blokka på fredelige bøler i oslo.

Svogern "mista" de han hadde på binien sin samtidig, så drittunger med samlemani/kleptomani er mistenkte.

Mistenker unger for de fleste ventilhette-tyverier.

Har ofte mareritt om at bilen min blir stjålet og ribbet, så håper ikke det skjer. Men den er ikke lett å stikke av med. Har selvkonstruert alarm og "startsperre" og parkerer bare på steder jeg tror den vil stå i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er Volvo en utsatt bil?:P haha

Har hatt 2 Volvoer, har sluppet unna så langt. Blir minst 1 Volvo til, håper den går fri og ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I trondheim ble jeg frastjålet en boomblaster (jvc er det vel) som jeg brukte på jobben, hørselvern med radio og en hammer...

Ellers har vel alarm og videoovervåking sørget for at bilen har fått stått i fred i 9 av de 10 årene jeg har hatt bil..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje sette opp en OBS! Stjålet tråd på opplysningsforumet? Så folk kan titte innom i ny og ned, tilfelle de får tilbud om en "billig, bra bruk" cd spiller?

selv har jeg blitt frastjålet

Pioneer Cd/mp3 spiller til 3000,-

Planet audio 5kanaler til 5000

12" boss basser med en kasse jeg brukte 8timer på, priceless

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble frastjålet en komplett ralleyfront til 2r golfen jeg hadde til mange 1000.

Bilen var skamlav med vinterdekka, og sto med fronten helt inn til ett tre og snøkanten, hvordan dem har klart å fått tatt av frontfangeren, lykteplater etc er fortsatt ett mysterium for meg, alarmen hadde ikke utløst seg heller gitt.. detta var 2 meter fra garasjeveggen hjemme hos meg, mens folk var hjemme.

Fant igjen frontfangeren 50 meter ovenfor i skogen..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider