Gå til innhold

Hvem har fått stjålet ting fra bilen sin?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Har blitt frastjålet Addon stylingen jeg hadde på bilen min før. fant tyven på vårmønstringen bare noen timer etter at addon leppene var blitt stjålet,med bilen til salgs på montert mine Addon lepper. Hehe... så eg ringte han eg og sa eg var intrisert i bilen hans. Han kom bort ,og eg ba han flekke av leppene. Det var null problem. Sikaflexsen var jo ikke tørket en gang. Ja også har eg og opp levd å ha blitt fra stjålet ventil hetter. Ka e det folk ser så intrisangt i de der.????

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har blitt frastjålet et fordelerlokk *hadde "scoop" i panseret* fant det ijenn etter et halvt år, lå i ei grøft 150-200 meter fra der bilen sto parkert:hvaskjera

på den tia gikk bakhjula fortere enn framhjula og har mistanker om flere som har kjeftet på meg;):boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel fått stjelt det meste fra biler eg har hatt, men aldri selve bilene.

Det vanlige innen anlegg, spiller, høytalere, forsterkere.

Skolesekk med kalkulator diverse skolebøker og håndbok for montøren.

Mobilholder for beltet

diverse kronestykker og cd'r

halvfull sprayboks med matt svart lakk.

og ellers andre småting som tilfeldigvis låg og slang i bilene.

Småparanoid siden de gangene, så anlegg byggeri er helt skrinlagt.

Til mindre dill du har, til mindre dill får disse narkovrakene med seg.:puke:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mindre dill du har, til mindre dill får disse narkovrakene med seg.:puke:

For enkelte virker det som om det går sport i å få med seg minst mulig.. En kompis ble frastjålet nesten ny mp3-spiller og 3 sydenrøyk.. Det lå 200 røyk baki, samt sub og forsterker..

Har selv aldri blitt frastjålet noe, bank i bordet.. Men i jobbilen (lastebil med reklame, jeg leverer møbler) prøvde noen å bryte opp sidedøren på skapet i fjor vinter. Det er et lokk over selve låsen, og først hadde de prøvd å bryte opp LOKKET med et skrujern e.l., før de hadde forstått at hvis de bare åpnet det i andre enden, gikk det rett opp (kan sammenlignes med et tanklokk, over selve skrulokket, synd jeg ikke tok bilde av det). :hammer Så prøvde de å bryte opp selve låsen, sikkert med samme skrujernet, de bare herpet hele driten, det avlange nøkkelhullet ble helt rundt.. Toppen på historien var at dette var en gammel bil, så den hadde samme typen dører bak, i stedet for lift. Nøkkelhullet i låsen på de dørene var full av skit, så det gikk ikke an å låse de, dvs DE VAR ÅPEN! Haha :P Og inni bilen lå det litt papp, noe plast og 2 brukte madrasser.. Bilen sto da hos en kollega på Flaktveit, med sidedøren inn mot en fjellvegg.. Til dere helvetes narkiser: "Haha", og "få dere et liv!"

Bra du fikk tak i fyren, Frode740!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt to innbrudd i den tidligere transporteren min og mista:

-gps til verdi av 12 000 kr

-200 cder+++ (ingen brent, alle kjøpt)

-blaupunkt woodstock dab-radio (kosta 5000 et halvt år før noen stjal den)

åsså masse knust glass som stakk meg i rævva i et år etter

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En cd-spiller, en forsterker (type sony), noen brente cd'er (metallica s&m, men de lot slipknot-cden være igjen :rolleyes:), to Jenssen sub'er som jeg likte veldig godt..dette kan erstattes, det verste var vel at de tok og bøyde ut hele døren i prosessen :(

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider