Gå til innhold

====Give aways til deltagere på NM finalen===

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så er det Sony Norge As sin tur:

-1 stk Sony 32" LCD TV (Verdi 10 000,-) Denne digger jeg :)

-1 stk Sony 10" Sub (Verdi kr 1000,-)

-1 par Sony Marine høyttalere (Verdi 1000,-)

Sony er også hovedsponsor for NM finalen i Bass Race 2006

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AV-Reform AS (Alpine, MTX, Macrom m.flere) har lovet å ta med seg en "haug", hva dette er får jeg ikke vite før på finalen... Men TUSEN TAKK skal de ha...

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å titter litt på påmeldte folk/biler på Nm-finalen... Dette må vell være den finalen i norden, med flest konkurerende på...? (iallefall på mange år)

hehe, bare håpe det blir plass til alle.... hehe. :D

Tipper våre svenske naboer setter opp øya litt for hva du har fått til i Norge i år Tor Steinar.... Jævla bra... Gratulerer med en konge sessong...:wave

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å titter litt på påmeldte folk/biler på Nm-finalen... Dette må vell være den finalen i norden, med flest konkurerende på...? (iallefall på mange år)

Tipper våre svenske naboer setter opp øya litt for hva du har fått til i Norge i år Tor Steinar.... Jævla bra... Gratulerer med en konge sessong...:wave

:respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut noen nå også.... Jeg trodde det skulle komme ett sted mellom 20-30 så dette er over all forventning...

Det er flere svensker som allerede har spurt om de kan være med i Norge neste år, men det får vi se på...

Jeg tror faktisk dette er den største finalen det noen gang har vært i Norden når det gjelder dB Drag Racing. Jeg er også ganske sikker på at det er den største bilstereofinalen som noen gang har vært i Norge, jeg tror nemlig ikke at NASCA's storhetstid hadde så mange deltagere som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut noen nå også.... Jeg trodde det skulle komme ett sted mellom 20-30 så dette er over all forventning...

Det er flere svensker som allerede har spurt om de kan være med i Norge neste år, men det får vi se på...

Jeg tror faktisk dette er den største finalen det noen gang har vært i Norden når det gjelder dB Drag Racing. Jeg er også ganske sikker på at det er den største bilstereofinalen som noen gang har vært i Norge, jeg tror nemlig ikke at NASCA's storhetstid hadde så mange deltagere som dette...

hehehehehehehehe.......... 58 påmeldte totalt... dobbelt så mange som anntatt... helt værst, dette her... :D

blir det plass til alle da ?????

kanskje det blir en skikkelig finale fest også...? :thumb

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i møte med Norges varemesse på mandag og se på kart... Sånn det ser ut nå så må nok noen stå utenfor og kjøre inn til måling (pga at det er så mange med)... MEN, det er muligheter for at vi blir flyttet litt på... OG, uansett, vi skal gjøre best mulig ut av det... Det kommer til å bli en kongebra finale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i møte med Norges varemesse på mandag og se på kart... Sånn det ser ut nå så må nok noen stå utenfor og kjøre inn til måling (pga at det er så mange med)... MEN, det er muligheter for at vi blir flyttet litt på... OG, uansett, vi skal gjøre best mulig ut av det... Det kommer til å bli en kongebra finale.

Og av samme grunn så ordner du EM finalen til Norge neste år :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider