Gå til innhold

====Give aways til deltagere på NM finalen===

Ranger emnet


Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da vet jeg i allefall at jeg skal komme tidlig, hehe :)

 

noen som nevnte fest? i'm in!! :D

 

Fest ja... ser iallefall at du å jeg skal ta en fest da...

Noen flere ???

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en egen klasse for sedan biler så hadde jeg blitt med tvert :) Tror neppe det blir spennende med ett stk 12 i bagasjen ;)

 

det kan da bli spennende det....og, det viktigste er ikke å vinne. men å bli med på tidenes finale....:m'm: .....:)

bli med å feste da...? :D

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tengte meg selv nedover for å se, men det ser nok dårlig ut:( Får frontsettet uka før denne helgen, så blir vell hjemme og montere det. Skal bygges i glassfiber, så dette tar en god stund, og må bruke all den tiden jeg kan bruke..Hadde vært kult å kommet, men får vente til neste år, og håpe bilen er ferdig til da:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt kjedelig altså, at det kunn er meg i superstreet open klassen :( Blir jo ikke noe konkuranse :( Blir sikket bra uansett :)

 

 

Uansett har jeg jo mitt private mål da 150.1 db. Får du 150 db+ dekaler hvis en klarer over 150 db ?

Regner med jeg havner i den klassen med vitoen, sa til Tor Steinar at han får putte meg i den klassen som det blir flest folk i, hehe...

Påmeldt i Extreme 1+ nå..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt kjedelig altså, at det kunn er meg i superstreet open klassen :( Blir jo ikke noe konkuranse :( Blir sikket bra uansett :)

 

Uansett har jeg jo mitt private mål da 150.1 db. Får du 150 db+ dekaler hvis en klarer over 150 db ?

 

Ja, du får 150 dB + da....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår