marbel Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 har en 87caddy som er en rullende bruksbil med masse planer for. foreløpig er den rustfri og nylakkert,senket og rensket for dilldall og unødvendigheter...(ikke det at det er så mye unødvendigheter på en caddy..) den er koksgrå metallic og ruller på 14x6borbetfelger. planene utover er nye hjul,litt mer senking,grill,fanger og noen andre småtrix. lurer derfor på om hva drivverk og motor er kompatibelt med,med tanke på slitedeler ol.(golf2?) karosseriet er jo så og si golf1... håper å legge ut bilder etterhvert som ting skjer,og trenger sikkert svar på endel spørsmål og endel synspunkter...vannavkjølt er en helt ny verden for meg med bakgrunn kun fra lufkjølt vw. skoj skal det bli iallefall! marbel Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Pix? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Hva med en Scirocco 16 V maskin, den glir jo rett oppi! Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 jaja,her er det de berømte hestene bor..alle 75!hehe.. ække så pent ned i her,men vi får vel prøve å shine litt opp i løpet av høsten. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by marbel jaja,her er det de berømte hestene bor..alle 75!hehe.. ække så pent ned i her,men vi får vel prøve å shine litt opp i løpet av høsten. ..og her har vi stussen på kjærra.bilen er som sagt rustfri,nogenlunde nylakkert og planet er kledd med vegg-til-vegg aluminium...synes det ser bra ut jeg.. i løpet av uka har jeg og triksa litt med baklampene og fått fjærna det stygge gule.takk for tipset Kid A! i stden for fanger bak blir det rollpan i plåt,som blir lakkert i bilens farge. dette er jo et vanlig customtriks på amerikanske pickuper,så hvorfor ikke gjøre det her og.lukkermekanismen på baklemmen er litt sliten,så den håper jeg å få byttet.donorbil er på vei.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by marbel ..og her har vi stussen på kjærra.bilen er som sagt rustfri,nogenlunde nylakkert og planet er kledd med vegg-til-vegg aluminium...synes det ser bra ut jeg.. i løpet av uka har jeg og triksa litt med baklampene og fått fjærna det stygge gule.takk for tipset Kid A! i stden for fanger bak blir det rollpan i plåt,som blir lakkert i bilens farge. dette er jo et vanlig customtriks på amerikanske pickuper,så hvorfor ikke gjøre det her og.lukkermekanismen på baklemmen er litt sliten,så den håper jeg å få byttet.donorbil er på vei.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 og så fikk vi beøket jeg har ventet på:de nye fjærene og demperne fra Powerzone...endelig blir det litt mer riktig "stuk" på bilen. den har fra før hatt noen andre senkefjærer foran,men disse ble ikke lave nok,så bilen er faktisk litt høyere foran enn bak..noe innholdet i disse eskene skal forandre på! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 bilde fra sida! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 ..og her står`n altså..litt for høy foran og med regn og murpuss på seg.jævla fasadevaskere..! vel,stripa langs siden er folie,noe som skal bli byttet ut med en pinstripet stripe senere. nye hjul er på vei..håper på å få hentet de senere i kveld.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 grønne skilter er vel heller ikke det peneste statlige påfunnet..jaja. min gode venn og mentor,Kid A ,har rått og brutalt fortalt meg hva som går ann og ikke når det gjelder vannkjølt vw..han likte bla. ikke mine fake aluminiumsmatter.."tysk bad taste dilldall" tror jeg han kalte de..hehe-bra det as! ..også nye grå sideblinkers og speil er på vei snart. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 ..og så var det inne i den romslige kupeen da! her har vi da de kjipe gulvmattene..de får duge som vintermatter så lenge-lover å fjerne dem til våren Kid! har også satt inn et scat ratt til boble fra 70åra,samt en golfball-gir-knott jeg fant i en skuff...passa rett på den. i pasasjersetet har vi også en kamphund av eldre årgang..vet ikke om de ble levert orginalt til vw,men KidA sier det er helt greit..:D ellers er det planer om litt småfix på dørpaneler og skifte noen girforinger..giringa er litt lurvete. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Takk igjen KidA!ser fram til å få på denne grillen...gjelder bare å få fatt på kromma lykteringer.noen som har?? og disse kromma speilene som golf1 gutta kjører-vanskelige å få tak i el? Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 jepp,jepp nok en uke har gått..og ting har skjedd. som det står i Badroc-tråden til KidA,så foretok vi en dugnad på lørdag med paralell-senking av caddylac`n og badroc`n.vi hooka opp med EvilT og tok et røsk...solskinn,iste og arbeidslyst! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Masse banning,filing,drilling,hakk og hogging(?) skulle til før senkefjærene fra H&R sklei på plass..men det gikk til slutt.KidA og undertegnede lå inne i hver sin hjulbue såogsi hele dagen,mens EvilT pendlet mellom finmekaniker,verktøysuplerer og teknisk rådgiver:op Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Og inne her... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg