marbel Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Takk,takk Remster...håper den får et bra hjem ja..selger den heller til en litt oppegående fyr for litt mindre penger..kjipt å ikke kunna ha den lenger,men med min familiesituasjon så blir det like egoistisk som en mc..:) Har fått meg en golf1 som får bli den nye hobbybilen(plass til unger og bikkjer når man skal på treff..hehe) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Har du fått solgt caddy`n din? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Nei han har ikke det, og ikke har han tid til å være særlig aktiv på forumet heller ;) Selges for kr 25.000,- Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Kid-A Nei han har ikke det, og ikke har han tid til å være særlig aktiv på forumet heller ;) Selges for kr 25.000,- jeg er interessert. heh.. har en bil jeg må bli kvitt først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by marbel Jepp jepp,da er det altså bestemt..den lille lastebilen må selges til fordel for unger og familie og...ansvar..;) Selges som den er for 30000,- eller i en "økonomi"utgave(velourseter,orgfelger og plastfanger) for 25000,-..fortsatt mye og bra bil for pengene. Bud mottas også! sendt deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Jaja,da var lastebilen solgt!Den ruller nå i Porsgrunn traktene..og forhåpendtligvis en god stund fremover! Vil bare få si takk for all støtte,ros,ris og gode råd med Prosjekt Caddilac her på forumet!:D Legger til slutt ved et bilde av en handlevogns "hit and run "utenfor Alnasenteret... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ..og hva man kan fikse med litt cheap trix og custom spirit!(og maling og pensel..);) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Håper den nye eieren tar vare på bilen - den er UTROLIG stilig!! Også håper jeg tidligere eier finner på noe like artig igjen - og lar oss følge med på prosessen! ;) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Fikk nye PVW i posten i går. Marbel får cred for Caddy'en i Readers Rides Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by Polo Classic Fikk nye PVW i posten i går. Marbel får cred for Caddy'en i Readers Rides Ta med bladet på Mandag slik at jeg for se det?? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Åssen festet du de små kapslene på felgene som du hadde på denne bilen??, ikke MOON men de originale?? har kjøpt sånne felger, men uten kapsler da!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 De hadde noen små festeklips på baksiden..som ble presset fast rundt hjulmutterne. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by marbel De hadde noen små festeklips på baksiden..som ble presset fast rundt hjulmutterne. Det var det jeg forestilte meg, takk for infoen... Kan jeg regne med at møller har disse kapslene ennå? evt pris Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Skulle tro at møller har sånne duppedingser liggende ja..hvis dem har de er de sikkert ikke dyre..kan jo hende de ble levert på felgene til andre vw modeller.mine var 6x14 fra golf2 mener jeg å huske.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Kjøper caddy (prosjekt baddy) i morgen. Hvordan senker man disse bilene bak? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg