Kid-A Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by olemarius ser du skreiv litt tidligere, at kid-a hjalp deg med baklyktene, ettersom de er bare hvite og røde, kan du forklare meg hva du gjorde ? Skru av lykteglassa, lakk den orange delen rød, snu dem opp ned, kryssbytt dem og skru på - ferdig ;) PS! Husk å kjøpe pærer som blinker gult til blinklysa Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 tusen hjertlig : ) trenger all info og insprirasjon til mitt caddy prosjekt : ) veit du om marbel lakka hele bilen eller bare de synlige delene av bilen ? veit du hvor mye fyren måtte ut med for lakk ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Marbel kjøpte bilen nyoppusset og ferdig lakkert. Vet ikke om den er lakka i motorrom og osv. og hva det evt. kosta. (jeg er på forumet oftere enn han - derfor blir det gjerne jeg som svarer;)) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 :) hahah har fatta det til nå : ) sorry om jeg maser men trenger virkelig masse info og inspirasjon om caddy : ) vil ha en rå caddy når jeg kommer hjem!!! den skal bli herlig! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jepp,jepp...kult at kjærra inspirerer til flere caddyer på veiene! bare spør ivei du...! (har sendt mail til deg olemarius) ..og bilen er ikke lakket i motorom..ser ikke noen grunn til det.:) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 heheh , er ikke noe vitS!!! men om det ser jevli rått ut! er en annen ting :) jevlig rått! :) bilen til marbel er ganske rå :) trenger bare litt små ting : ) komMer det flere bilder ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 skjera blir det noen bilder av bilen innvending etc etter min forespørsell marbel ??? :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 skal i garasjen til helga..prøve å få knipsa noen shots da!:) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 herlig :D bak setene og alt, vil se hva som venter på meg :D trenger se litt bilder for å få inspirasjon. hvordan er bilen å kjøre ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 grrrrrr :mad: Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Marbel har begynt vårpussen på prosjekt Caddylac :) Lørdag monterte vi et par klassiske GTI-stoler med sjakkrutemønster, som jeg kom over på skroten i høst. Marbel er ingen født mekaniker, men lærer seg kjapt setemontasje etter litt instruksjon: Marbel lar seg for første gang omkranse av GTI-stolens herlige sidestøtte. Ikke vanskelig å finne perfekt sittestilling her nei :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jepp,nå er våren her og lastebilen har blitt børstet støv av. Takk til Kid A for all hjelp og veiledning nok en gang!:) I tillegg til de nye stolene har jeg fått inn en ny cdspiller(så lenge det varer...hehe) og viftereima har blitt strammet og er nå lydløs igjen. Neste uke er det duket for påske-pussing.Da skal rollpanen sparkles og lakkes,nye fester til skiltet lages og litt generell rengjøring.Blir skoj!! Håper på å få på noe dekor på bakruto også..ikke helt sikker på hva men..vi får se.Bilder kommer fortløpende! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hey! De setene har jeg og. Konge de da. Noen som veit om de kom originalt i golf 1 eller 2? Mine sto i en toer men så en ener med helt sett for ei stund sia. Blir et sært og kult prosjekt dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 De lå slengt i en toer på skroten.. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 stilig bil må jeg si :) hadde vært morro og hatt slik arbeidsbil, vertfall når man er skiltmaker.. men får se om noen år når III'eren er nedbetalt. kom forresten over en "show" caddy på auto db: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=336625 Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg