mono Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 en til: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=402551 Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddyman Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Passer rs fangere til golf 1 på caddy`n? Dukker sikkert opp flere spm etterhvert, takk for all hjelp. Siter 94 ford transit 2,5 td 89 opel vectra 2,0 i 84 mazda 1,5 82 opel ascona 1,6 83 opel ascona 1,8 83 opel ascona 2,0 i 83 subaru 1800 stv 87 subaru l-serie 78 audi 1,8 93 ford courier 75 opel comandore 3.0\ 24v +++++++flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Ja, fronten er identisk! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Vel,da var påsken her og arbeidslysten kom snikenede! Prosjektet var som sagt denne rollpanen..har vært litt røff og primet nå siden i høst,så nå vra det på tide å gjøre noe. Litt dårlig økonomi om dagen,så biloppretter og lakkerer ble utelukket-måtte nok gjøre det sjæl ja! Fikk pusset og sparklet rollpanen,måtte også banke inn "leppa" på undersiden.Etter sparkel,sprøytesparkel,grunning,lakk og klarlakk ble det endelig i orden.Langt ifra noen strøken jobb,men det går greit-ække den helt store finishen på resten av kjærra heller.;) Regner med at hvis dette noen gang skulle bli en showbil,måtte det en hel-renovering til.Men dette er jo arbeidsbilen min så da får det bli sånn.Gøy å fixe ting selv iallefall!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 ..får ikke lastet inn bilder...? Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 klarer du ikke å laste opp til bilforumet ? bruk http://www.photobucket.com last bildene opp der også legger du en link til dem... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 takk for tipset...får sete meg litt inn i dette her.var sikker på at det bare var å attatche bildet til svaret før..dem har kanskje forandret prosedyren? Vel,anyway-rollpanen er lakkert og i den slengen fjerna jeg refleksene bak også.disse var noen firkantete og stygge plast-reflekser som egentlig bare var i veien.Måtte også fjerne skiltet da dette hang fast i den lille kanten under rollpanen som ble banket inn.Stripsa det fast under bilen så lenge...der kan det henge i mørket og skamme seg..hehe. kanskje ikke helt poppis hos onkel men, det får bare gå så lenge.skal feste dem i korte hengsler med skiltskruer m/lys.(venter på skruene bare..) skal prøve å få opp bildene jeg tok,så blir det litt mer interessant.. ;) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Utrolig kult prosjekt dette! lykke til videre Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by marbel takk for tipset...får sete meg litt inn i dette her.var sikker på at det bare var å attatche bildet til svaret før..dem har kanskje forandret prosedyren? Ja ringer du meg kan jeg forklare ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 fett!ringerei imorra! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Bilen ser/høres ut til å bli meget bra! =) Nice.... Har en pickup jeg også... men trenger noen tips til hva jeg kan gjøre med den! Har tenkt på 90 fanger, senking, felger, m3 speil, emblefri grill og bad-look grill-list. Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 De triksa du nevner finner du mest om på Golf I-forumet. Dette er jo en ganske annen stil enn f.eks Caddylac'en. Husk at hvis du gjør såpass mye med fremre del av bilen, må du nesten følge opp med noe liknende bakover for å få en bra helhetlig stil. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 hello! Sinnsykt fet caddy du har der, har selv nettopp anskaffet en 86 diesel. Har slengt på ett sett med 7,5-17 i TSW, Og nå er det senking som står for tur. Jeg lurer på om det er rett frem å senke bak, har hørt at det bare er å snu bladfjera. S temmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 går d fint med 17"?? kommer ikke dette til å subbe da? Jeg også lurer på hvordan man senker caddyn bak... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 17" subber akkurat passe ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg