Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet

marbel

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:D :D

Takk for alle komplimenter!

Synes så absolut at den stilmessig begynner å komme seg..har hatt disse hjul-planene siden i høst..gøy å se at det funker.

Takk igjen til Kid A og hans dynamo-kunskaper(med Andie Einz som korrespondent!)

Håper virkelig det blir mantorptur på meg..drar lørdag morgen hvis jeg drar...kommer litt an på penger,barnevakt og hunde-avvikling.

Takk til Lars fra drøbak som kom helt inn hit og leverte deler til den nye fangeren min..standsmessig levert i en fin 83mk1 gti..kul bil:) Håper fangeren kommer på plass snart også...a2641d12.jpg59eeb8fa.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marbel

:D :D

Takk for alle komplimenter!

Synes så absolut at den stilmessig begynner å komme seg..har hatt disse hjul-planene siden i høst..gøy å se at det funker.

Takk igjen til Kid A og hans dynamo-kunskaper(med Andie Einz som korrespondent!)

Håper virkelig det blir mantorptur på meg..drar lørdag morgen hvis jeg drar...kommer litt an på penger,barnevakt og hunde-avvikling.

Takk til Lars fra drøbak som kom helt inn hit og leverte deler til den nye fangeren min..standsmessig levert i en fin 83mk1 gti..kul bil:) Håper fangeren kommer på plass snart også...a2641d12.jpg59eeb8fa.jpg

Fett... tøft med folk som går litt "egne veier"

og trenger du deler så har "ressursbilsenteret" alltid noe til overs bare spør Kid A ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!!!:D :D

Stor respekt til Lupoboy også,som vant lupo klassen hvor det virkelig var hard konkurranse!

Takk for en fin helg..Beste lupo,beste new beetle og beste innovation gikk til "norrbagger" i år..hehe!

Neste treff blir vel vw internationals i fredrikstad 4.juli.Må fixe noen småting frem til da.

Ps!hvis noen vet om noen plasthjørner til golf mk1fanger til salgs,så let me know...mine er litt slitne.

Må også få tatt et oljebytte og bytte kondensator.Et par rustbobler skal også bekjempes inne da..utrolig hvor fort slike ting kommer snikende!

Skulle få justert forgasseren også..men er ikke helt sikker på hvor jeg skal henvende meg..noen tips?

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider