remster Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 nå angrer jeg på at jeg ikke tok turen til nbs alikevel. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 *misunnelig* Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 :D :D Takk for alle komplimenter! Synes så absolut at den stilmessig begynner å komme seg..har hatt disse hjul-planene siden i høst..gøy å se at det funker. Takk igjen til Kid A og hans dynamo-kunskaper(med Andie Einz som korrespondent!) Håper virkelig det blir mantorptur på meg..drar lørdag morgen hvis jeg drar...kommer litt an på penger,barnevakt og hunde-avvikling. Takk til Lars fra drøbak som kom helt inn hit og leverte deler til den nye fangeren min..standsmessig levert i en fin 83mk1 gti..kul bil:) Håper fangeren kommer på plass snart også... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Den Caddyen blei skikkelig stilig! Er det noe mere du kan gjøre med den nå da? - Innvendig kanskje? - Under panseret? :) Stå på! Kul arbeidsbil! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 damn! kan tro jeg sikla på de hjula der på treffet :rolleyes: bytte i pirelli felger? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Så den på NBS ja... stilig. Ble aldri lei av å speile meg i hjula dine! :p Kaster ut et par bilder om det er greit? ;) :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by marbel :D :D Takk for alle komplimenter! Synes så absolut at den stilmessig begynner å komme seg..har hatt disse hjul-planene siden i høst..gøy å se at det funker. Takk igjen til Kid A og hans dynamo-kunskaper(med Andie Einz som korrespondent!) Håper virkelig det blir mantorptur på meg..drar lørdag morgen hvis jeg drar...kommer litt an på penger,barnevakt og hunde-avvikling. Takk til Lars fra drøbak som kom helt inn hit og leverte deler til den nye fangeren min..standsmessig levert i en fin 83mk1 gti..kul bil:) Håper fangeren kommer på plass snart også... Fett... tøft med folk som går litt "egne veier" og trenger du deler så har "ressursbilsenteret" alltid noe til overs bare spør Kid A ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 bling bling as..dammnnnn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Den bilen er bare RÅ! Så den i Oslo forrige helg, fikk hakeslepp...de hjula...heftig!! ;) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Grattis till vinsten på BugRun idag! Väldigt fin bil den där Caddylac:en:cool: Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 gratulerer med premien i dag. ble litt stress når vi dro og dere stakk så fort fra bensin stasjonen litt senere så fikk ikke gratulert skikkelig. men absolutt fin bil. stå på. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Pris för bästa innovation! Yeah! yodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Gratulerer! :D Respekt! Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Takker og bukker!!!:D :D Stor respekt til Lupoboy også,som vant lupo klassen hvor det virkelig var hard konkurranse! Takk for en fin helg..Beste lupo,beste new beetle og beste innovation gikk til "norrbagger" i år..hehe! Neste treff blir vel vw internationals i fredrikstad 4.juli.Må fixe noen småting frem til da. Ps!hvis noen vet om noen plasthjørner til golf mk1fanger til salgs,så let me know...mine er litt slitne. Må også få tatt et oljebytte og bytte kondensator.Et par rustbobler skal også bekjempes inne da..utrolig hvor fort slike ting kommer snikende! Skulle få justert forgasseren også..men er ikke helt sikker på hvor jeg skal henvende meg..noen tips? Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 sier bare "aaaaaah" hehe... to bilder jeg tok på nbs det andre kunne vært kult, om det jeg hadde hatt bedre tid ble bare tatt mens du sto på vei ut i kø :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg