Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet

marbel

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nok en dag er over med litt småpusling..byttet kondensator(kjempespennende!!) og skiltskruer....hehe.

Vurderer å male en logo eller noe i bakruta..vet ikke helt hva men..klør litt i fingrene!Må fjerne litt rust i takrennen,så kanskje jeg gjør det samtidig.

Har forresten tskjorter til salgs...med luftkjølte motiver.eget design i limited edition(som det heter..)150 spenn!

Tar dem med rundt på treff,så hvis noen er hypp ,så se etter Caddylacen!

00a800b4.jpg631e676e.jpgb0f893f5.jpg2c3f7532.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,jepp..ble en liten tur i garasjen i dag og gitt!

Bestemte meg for å angripe litt snik-rust i takrenna..skulle kanskje ikke gjøre sånt midt i treff sesongen,men liker ikke å la sånt ligge å "gjære" for lenge.

Fikk pussa ned til rustboblene og eliminert dem med alt fra pusseskive til alskens kjemikalier!

Ser kanskje ikke så veldig pent ut med primer stripe på den ene siden men det får gå så lenge.Håper å få på lakk iløpet av uka!

Har forresten et scooter prosjekt på gang også...ikke rart man aldri rekker noe som helst!:D 0076764a.jpg07acf7d4.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter stadig på godværet da..klar for å få litt lakk på bilen,men med dette fuktige og kalde været blir jo ikke det noe av..:mad:

Har forresten insett at det å være nybakt far og caddy eier ikke lar seg så lett blande..man får jo aldri med familien noe sted!

Har derfor vurdert å selge caddyen:( ...ikke lett men..få meg et mk1 prosjekt isteden-noe med plass til flere.Treffsesongen blir ganske asosial hvis man må dra alene på treff hele tiden.

Så hvis noen er interesserte eller vet om noen som er,så let me know...

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne hatt en einzer i tillegg jeg,men min økonomi kan ikke klare det..(arbeidsledig,nybakt far og på flyttefot..):)

Men vi får jo se hva slags bud som blir gitt på caddylacen,,ikke det at jeg skal tjene noe på den,men vil ihvertfall ikke gå så veldig mye i underskudd..som mine andre prosjekter..hehe.

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jepp jepp,da er det altså bestemt..den lille lastebilen må selges til fordel for unger og familie og...ansvar..;)

Selges som den er for 30000,-

eller i en "økonomi"utgave(velourseter,orgfelger og plastfanger)

for 25000,-..fortsatt mye og bra bil for pengene.

Bud mottas også!

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider