olemarius Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 vi har jo sett nok av de kapslene,vil jo helst se hele bilen heller... Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Her er et bilde fra treffet jeg fant på en side.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 se der ja, har vi god bilen! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Nok en dag er over med litt småpusling..byttet kondensator(kjempespennende!!) og skiltskruer....hehe. Vurderer å male en logo eller noe i bakruta..vet ikke helt hva men..klør litt i fingrene!Må fjerne litt rust i takrennen,så kanskje jeg gjør det samtidig. Har forresten tskjorter til salgs...med luftkjølte motiver.eget design i limited edition(som det heter..)150 spenn! Tar dem med rundt på treff,så hvis noen er hypp ,så se etter Caddylacen! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jepp,jepp..ble en liten tur i garasjen i dag og gitt! Bestemte meg for å angripe litt snik-rust i takrenna..skulle kanskje ikke gjøre sånt midt i treff sesongen,men liker ikke å la sånt ligge å "gjære" for lenge. Fikk pussa ned til rustboblene og eliminert dem med alt fra pusseskive til alskens kjemikalier! Ser kanskje ikke så veldig pent ut med primer stripe på den ene siden men det får gå så lenge.Håper å få på lakk iløpet av uka! Har forresten et scooter prosjekt på gang også...ikke rart man aldri rekker noe som helst!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 konge med chrome fanger!! bilen er helt ÜBER!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Kromfangern ble meget bra marbel :) Gjør en allerede fet bil enda fetere!! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Venter stadig på godværet da..klar for å få litt lakk på bilen,men med dette fuktige og kalde været blir jo ikke det noe av..:mad: Har forresten insett at det å være nybakt far og caddy eier ikke lar seg så lett blande..man får jo aldri med familien noe sted! Har derfor vurdert å selge caddyen:( ...ikke lett men..få meg et mk1 prosjekt isteden-noe med plass til flere.Treffsesongen blir ganske asosial hvis man må dra alene på treff hele tiden. Så hvis noen er interesserte eller vet om noen som er,så let me know... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 pm-- Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Ahh..solskinsdag!Ble da ferdig med "prosjekt takrenne" i ettermiddag...lakket og klappet og klart til treff i fredrikstad neste helg.:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Pen caddy, må være den kuleste caddy'n i verden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by marbel Har derfor vurdert å selge caddyen:( Nei! :mad: Skulle jo kjøpe einser i tillegg sa du jo... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ville gjerne hatt en einzer i tillegg jeg,men min økonomi kan ikke klare det..(arbeidsledig,nybakt far og på flyttefot..):) Men vi får jo se hva slags bud som blir gitt på caddylacen,,ikke det at jeg skal tjene noe på den,men vil ihvertfall ikke gå så veldig mye i underskudd..som mine andre prosjekter..hehe. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Jepp jepp,da er det altså bestemt..den lille lastebilen må selges til fordel for unger og familie og...ansvar..;) Selges som den er for 30000,- eller i en "økonomi"utgave(velourseter,orgfelger og plastfanger) for 25000,-..fortsatt mye og bra bil for pengene. Bud mottas også! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 hadde jeg hatt 30 lapper å bruke på en andre bil så hadde den vært solgt i dag. men, nei. :( håper den kommer i gode hender hos en som vil bry seg like mye om den som du har gjort. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg