marbel Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 jepp,ett speil holder...foreløpig iallefall..hehe. har begynt å fixe opp dørpanelene nå også.litt skrall økonomi om dagen,så da får jeg sysselsette meg med pyssel som ikke koster all verden...som feks dørpaneler.totalkostnad:60kr pr side..! bilder kommer. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Fått bilen tilbake fra Bertrams på valle hovin-alles in ordnung..ble utskift av bærekule og forstillingskontroll.tight og fin å kjøre nå! ble et litt mørkt bilde etter å ha vaska kjærra på alex.kiellands plass..men det får duge så lenge. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 jada, det gule sideblinklyset skal byttes i et sota! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Finfint speil.. detta blir nok bra :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Som kidA sa,det ligger sota sideblinkers og venter på å bli henta..hehe. Vel,idag var det montering av nye dørpaneler som stod for tur.egentlig en veldig grei jobb å småpussle med.siden jeg gjør at dette på egen hånd,er det greit å ikke prøve seg på noe alt for fancy..så vi valgte sorte paneler.de som stod der fra før var helt greie de as,men grått stoff og hvit skaj passa iksom ikke helt inn i mine planer...ihvertfall ikke de oljete avtrykka som var på skajen..! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 så jeg tok av de gamle,tok mål av panelet,klippet til i sort stoff,limte på en kromlist og vips:dørpanel...! helt,rent og greit-slik liker vi!! (de ser gråe ut her på bildet-men de ER sorte...) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Sånn type kreativitet liker vi. Fortsett med det. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by marbel så jeg tok av de gamle,tok mål av panelet,klippet til i sort stoff,limte på en kromlist og vips:dørpanel...! helt,rent og greit-slik liker vi!! (de ser gråe ut her på bildet-men de ER sorte...) thumbsup Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Blir det noe bytting av grill i helga eller? Fikk lappen på at grillen min ligger på posten og venter :cool: Eller blir det gatebil på søndag istedenfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Oj. Dette ser bra ut. Prøv å hold en diskret og stilfullt preg over det hele, så skal ikke jeg klage. ;) Hva skjedde med Borbet hjulene? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by antheus Blir det noe bytting av grill i helga eller? Fikk lappen på at grillen min ligger på posten og venter :cool: Eller blir det gatebil på søndag istedenfor? fett!klar på søndag jeg as...hypp på å få på grillen! ringerei på søndag jeg..tror ikke gatebil er noe alternativ for meg...må jo skru!!:) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by LupoB0Y Oj. Dette ser bra ut. Prøv å hold en diskret og stilfullt preg over det hele, så skal ikke jeg klage. ;) Hva skjedde med Borbet hjulene? borbet hjula ligger i garasjen med vinterdekk...hypp på dem,så si ifra. diskret stil ja..less is more sies det!tror det er viktig å noen ganger style NED istedenfor å style opp...! fet lupo du har by the way... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 dette blir pent :) caddy er grombilen sin det.. få se noen fler shots av bilen ute i sola da.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Mmmm... Kul Caddy. :) Ikke mange av de med retro-look! :) Fikk litt sansen for de etter jeg så Cult Society sine i The Golf her. Ligner på sånne felger som satt orginalt på min gamle Golf 3, kan det stemme? De er egentlig ganske kule, med mer eller mindre kant... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by borabora Mmmm... Kul Caddy. :) Ikke mange av de med retro-look! :) Fikk litt sansen for de etter jeg så Cult Society sine i The Golf her. Ligner på sånne felger som satt orginalt på min gamle Golf 3, kan det stemme? De er egentlig ganske kule, med mer eller mindre kant... ;) Jepp,fett med retro look..har bare hatt veteranbiler før jeg, så da blir det lett den stilen på ting..:)Dette er faktisk den nyeste bilen jeg har eid..! Det er orginalfelger fra en 80talls golf som sitter på nå..vet ikke fra hvilket år eksakt.Disse er jo bruksfelger så lenge..blir litt mer klassiske pickup.hjul senere.Men de er jo helt greie,ikke så sportslige men det er ikke lastebilen min heller!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg