Urgolf Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Ble bra den caddyen der da!! Ble faktisk såpass inspirert av det prosjektet ditt at jeg skal kjøpe meg en caddy bruksbil selv på onsdag! Valgte en diesel caddy, da jeg trengte en som var billig i drift... Keep on the good work! (legger v/et bilde av caddyen jeg har kjøpt) Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Urgolf Ble bra den caddyen der da!! Ble faktisk såpass inspirert av det prosjektet ditt at jeg skal kjøpe meg en caddy bruksbil selv på onsdag! Valgte en diesel caddy, da jeg trengte en som var billig i drift... Keep on the good work! (legger v/et bilde av caddyen jeg har kjøpt) Kristian [/quote Grattis!den så veldig bra ut den as!et utmerket eksemplar å ha som bruksbil...den så jo faktisk ut som det var litt styling på plass allerede..hyggelig at du lot deg inspirere av lastebilen min..hehe. spennende,spennende!! :) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Yup,yup!nok en søndag i Antheus batcave..og nå var det grill på menyen.hadde gledet meg lenge til grill-bytte...! sånn så det jo ut..sluffen grill med doble tittere.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Det å bytte denna var en overaskende grei og enkel jobb;pelle av gammel grill,fjerne ledninger til ekstralys,putte på ny grill og legge på kromma sidevinkler-taddaa..! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 blei et mye cleanere og enkelt uttrykk ifronten med en gang! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 så da er det bare å hoppe videre på lista over ting å gjøre! hypp på lykter med sort kryss i og kromma dørhåndtak(dukker forhåpentligvis opp som repro del snart..) MÅ også få bytta sideblinkers..Lupoboy nevnte til og med det idag da han var innom batcaven..hehe.(han kjører forresten den mest busete lille vw jeg noensinne har sett..shit,så feit!) vel,hypp på grafix av en eller annen sort på bakruta også.vi får se hva det blir til...:op Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Kul med ett Caddy projekt:cool: Följer med spänning projektets framfart, och krom är vackert, mera, mera:D Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Har fått sideblinkersa nå Marbel! Kommer innom ASAP:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Takk,takk kidA!!da ser det jammen ut til at det blir skruing til helga også.. håper å få på blinkersa samt kanskje rollpan bak(hadde vært nice.nå ser den litt stusselig ut bakfra..) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 KLarglass frontlamper!!!!!! Ikke med sort kryss... ;-) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 klarglass ja..kanskje det hadde vært noe.. finnes så mange "varianter"av styling til golf,så det er ikke så lett åvite hva som vil se bra ut.noen ganger blir man så oppslukt av prosjektet at man ikke ser hva som ser bra ut før man løfter blikket litt og ser det gjennom andres øyne. og derfor er det bra med forum som dette! takk for tipset! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Hva med å lakkere grillen svart ? få litt mer skinn i den ? :) blir bare bedre å bedre denne. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by pahf Hva med å lakkere grillen svart ? få litt mer skinn i den ? :) blir bare bedre å bedre denne. :) takk,takk! sort blank hadde vært litt penere ja..sånn plast blir jo så fort matt i finnishen.tenkte jeg skulle prøve meg på en runde med plast-glans eller vinyl-fornyer eller hva det heter..ser hvordan det blir. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 nok en produktiv søndag! deilig å endelig få på plass litt mer diskrete sideblinklys..merkelig hvordan disse orange småtassene karer å skile seg så mye ut..(kankje det som er meninga,når jeg tenker etter..:rolleyes: ) det var da av med de gamle.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 ..og på med de sota små sukkerbitene her...med tuv papirer og det hele..! strax mye bedre ja... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg