pahf Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by marbel takk,takk! sort blank hadde vært litt penere ja..sånn plast blir jo så fort matt i finnishen.tenkte jeg skulle prøve meg på en runde med plast-glans eller vinyl-fornyer eller hva det heter..ser hvordan det blir. Ble ikke matt mine griller nei,gjort det på 2stk nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by marbel klarglass ja..kanskje det hadde vært noe.. finnes så mange "varianter"av styling til golf,så det er ikke så lett åvite hva som vil se bra ut.noen ganger blir man så oppslukt av prosjektet at man ikke ser hva som ser bra ut før man løfter blikket litt og ser det gjennom andres øyne. og derfor er det bra med forum som dette! takk for tipset! Skal sjekke hva jeg kan skaffe dem for, men de blir kanskje litt dyrere enn hva du måtte gi for endestykkene til grillen din..... ;-) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Hvis det er mulig å få montert lykter fra golf 2 på den caddy'n så har jeg glassklare liggende her.. men det er vel ikke mulig kanskje.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Pris? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Må nok bruke lamper fra Golf 1, Golf 2 innsatsene er ikke like! Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Germanlook Må nok bruke lamper fra Golf 1, Golf 2 innsatsene er ikke like! Vet det.. men tenkte det ratt gikk å få klemt inn med masse mods ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Vet det.. men tenkte det ratt gikk å få klemt inn med masse mods ;P funker det.... bare å bytte "ramma" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Germanlook Skal sjekke hva jeg kan skaffe dem for, men de blir kanskje litt dyrere enn hva du måtte gi for endestykkene til grillen din..... ;-) takk,takk..hehe,klager ikke over prisen på endestykkene jeg assa..!bare glad du kunne skaffe dem jeg.. hva er egentlig forskjellen på klarglass og vanlige? Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Ting skjer igjen med denne lastebilen..hehe. Pratet tidligere om rollpan bak på caddyen(det er som sagt et vanlig trix på amerikanske pickuper..),og fikk snoket opp noen bilder fra usa der noen hadde gjort det.de hadde modifisert en rollpan i glassfiber fra en chevy s10. glassfiber har jeg ikke greie på ,men derimot har jeg en klubbkompis og god venn som er en trollmann med plåt.. så med de rette bestikkelsene fikk jeg han til å hjelpe meg oppe på verkstedet hans!! Her blir en ny caddy-rollpan til..(delen som VAG aldri laget..):D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Med masse sære karosseriværktøy blir det formet... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ..og banket ut en lekker liten bit som passer perfekt på lastebilen min! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Se her ja..litt tilpassing før sveis og lim setter det hele fast for alltid. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 før.. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ..og etter!! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 så det som gjenstår er å banke inn leppa nederst på panen,sparkle litt og lakke. skiltet skal henge under i hengsler,og det overdimensjonert-fake-enderøret må byttes ut med et litt mer diskret.vekk skal også refleksene,og baklem-mekanismen må byttes ut.(den er litt kronglete) Og får å få en proff til å gjøre dette,måtte vi bytte i noe han liker..nemlig dette legg-tatoveringsprosjektet her.(som vi selvfølgelig gjør ferdig når han gjør ferdig rollpanen min..:D ) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg