marbel Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 så sant,så sant...men nå blir det alarm.ikke det at det materielle tapet er så stort ved et innbrudd,men det kan jo tenkes at neste junkie som prøver seg ikke er like flink til å åpne bilen uten herværk..hehe. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by marbel Vil bare si takk til speedfreakeren som gjorde brekk i caddyn inatt...takk for at du ikke ødela døra mi.kos deg med cdspilleren,cd mappa med brente cder,de gamle solbrillene mine og de elleve kronene i askebegeret....(?):rolleyes: Du får svinge innom meg, så skal du få en skikkelig bra pris på ny spiller, og det du evt. ellers måtte trenge! Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by marbel Vil bare si takk til speedfreakeren som gjorde brekk i caddyn inatt...takk for at du ikke ødela døra mi.kos deg med cdspilleren,cd mappa med brente cder,de gamle solbrillene mine og de elleve kronene i askebegeret....(?):rolleyes: Har hatt 2 runder med slikt i golfen min og... resultat to stk ødelagte dørlåser og 40 (!?!?) kroner mindre i bilen.... er det mulig? hvem gidder å bryte seg inn i en gammel golf (hvor bakluka er ulåst...) uten spiller for å ta skarve 40 kroner :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hadde 2 innbrudd i min gamle skabbete -81 Polo Første gangen brøt de opp førerdøra, så jeg ikke fikk låst den igjen. Dermed stod den med ulåst førerdør ved det andre innbruddet, men dophuet var så sløv at'n brøt opp passasjerdøra på samme måtendoh Dane og jeg var in tha' hood i går (tirsdag) og dro oppom og kikka på Caddylac'en. Dane trenger nemlig litt einser-inspirasjon Var vel der rundt klokka 19, og da var den ikke brutt opp! Og nei, det var ikke vi som gjorde det ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 hehe..så bra at vogna er en inspirasjonskilde!:D nå blir det vel snart å sette på vinterhjul og la prosjektet "gå i dvale" for vinteren..noe småpyssel blir det sikkert utover vinteren,kan jo ikke sette prosjektet helt i stå.. har ordnet vinterlagring for fastbacken på carlberner i vinter,så da har jeg garasjen ledig når den værste snømengden kommer.gidder ikke måke gata sånn for moro skyld...:op Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by nitewlkr Har hatt 2 runder med slikt i golfen min og... resultat to stk ødelagte dørlåser og 40 (!?!?) kroner mindre i bilen.... er det mulig? hvem gidder å bryte seg inn i en gammel golf (hvor bakluka er ulåst...) uten spiller for å ta skarve 40 kroner :rolleyes: De brøt seg inn i bmwen og... Herpa tenningslåsen og greier, før de fant ut at grunnen til at den stod på verksted, var at det skulle nye dekk på, ergo ingen felger... Så da rappa de en brennecd og en softgun... (Ikke cdspilleren eller pengene i askebegeret) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by marbel Vil bare si takk til speedfreakeren som gjorde brekk i caddyn inatt...takk for at du ikke ødela døra mi.kos deg med cdspilleren,cd mappa med brente cder,de gamle solbrillene mine og de elleve kronene i askebegeret....(?):rolleyes: Kjedelige saker. Så bilen din da jeg kom fra jobben i går, akkurat i krysset Colletsgate/Uelandsgate, kuul bil Hvor sto bilen parkert? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 takk!den stod rett utafor vinduet mitt i hermannfossgt..sikkert sthanshaugens roligste gate.men,men det gjøkke no...bilen er like hel!:) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 nå gir jeg snart opp.... nå tok de hele bilen :mad: 2 innbrudd og ett tyveri på snaue 3 mnd med en golf C hva skjer med verden? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Hei. har en 99caddy tdi med 17". har lenge hatt planer om å senke den, men lurer litt på hvordan(bak). lurer da på hvordan du har gjort det på din, og om eventuellt jeg kan gjøre det på samme måte. vennlig hilsen caddyiofil. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 hei"ser du har fått pm fra kid A..da ordner ting seg!!lykke til!legg ut bilder..blir gøy å se.:) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 denne lille tassen skulle vært byttet på caddyen.det er en gear-oveførings-duppeditt..og skal gjøre gearinga stram og fin.men måtte bite i det sure eplet etter to timer under bilen(kaldt var det og..)...dette klarer vi ikke alene. det jeg derimot klart,var å gjøre gearinga enda mer slarkete enn det den i utgangspunktet var...:rolleyes: hehe. blir vel å spørre antheus pent om hjelp..han er godvenn med alle små duppeditter som skal sitte på inviklede steder..!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 siste høst-bilde før kong vinter kommer tafsende med sine kalde,klamme hender....og vinterhjula må på! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Er bare og si ifra når du trenger hjelp det. Som du ser har jeg ikke vert her inne på en stund, for jeg fikk litt nok av bil en liten stund. Men nå tenker jeg og starte og fikse litt på mitt eget prosjekt. Ring meg du når du er klar for og montere "duppen" inn på "ditten", så skal jeg nok få den til og passe :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by marbel siste høst-bilde før kong vinter kommer tafsende med sine kalde,klamme hender....og vinterhjula må på! er det 15" stålfelger som sitter på den? isåfall har jeg noen plastytter ringer til disse liggende og slenge dersom du vil ha de Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg