Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet

marbel

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by marbel

Vil bare si takk til speedfreakeren som gjorde brekk i caddyn inatt...takk for at du ikke ødela døra mi.kos deg med cdspilleren,cd mappa med brente cder,de gamle solbrillene mine og de elleve kronene i askebegeret....(?):rolleyes:

Du får svinge innom meg, så skal du få en skikkelig bra pris på ny spiller, og det du evt. ellers måtte trenge!

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si takk til speedfreakeren som gjorde brekk i caddyn inatt...takk for at du ikke ødela døra mi.kos deg med cdspilleren,cd mappa med brente cder,de gamle solbrillene mine og de elleve kronene i askebegeret....(?):rolleyes:

Har hatt 2 runder med slikt i golfen min og... resultat to stk ødelagte dørlåser og 40 (!?!?) kroner mindre i bilen....

er det mulig? hvem gidder å bryte seg inn i en gammel golf (hvor bakluka er ulåst...) uten spiller for å ta skarve 40 kroner :rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 2 innbrudd i min gamle skabbete -81 Polo

Første gangen brøt de opp førerdøra, så jeg ikke fikk låst den igjen.

Dermed stod den med ulåst førerdør ved det andre innbruddet, men dophuet var så sløv at'n brøt opp passasjerdøra på samme måtendoh

Dane og jeg var in tha' hood i går (tirsdag) og dro oppom og kikka på Caddylac'en. Dane trenger nemlig litt einser-inspirasjon

Var vel der rundt klokka 19, og da var den ikke brutt opp!

Og nei, det var ikke vi som gjorde det ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..så bra at vogna er en inspirasjonskilde!:D

nå blir det vel snart å sette på vinterhjul og la prosjektet "gå i dvale" for vinteren..noe småpyssel blir det sikkert utover vinteren,kan jo ikke sette prosjektet helt i stå..

har ordnet vinterlagring for fastbacken på carlberner i vinter,så da har jeg garasjen ledig når den værste snømengden kommer.gidder ikke måke gata sånn for moro skyld...:op

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Har hatt 2 runder med slikt i golfen min og... resultat to stk ødelagte dørlåser og 40 (!?!?) kroner mindre i bilen....

er det mulig? hvem gidder å bryte seg inn i en gammel golf (hvor bakluka er ulåst...) uten spiller for å ta skarve 40 kroner :rolleyes:

De brøt seg inn i bmwen og... Herpa tenningslåsen og greier, før de fant ut at grunnen til at den stod på verksted, var at det skulle nye dekk på, ergo ingen felger... Så da rappa de en brennecd og en softgun... (Ikke cdspilleren eller pengene i askebegeret)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige saker.

Så bilen din da jeg kom fra jobben i går, akkurat i krysset Colletsgate/Uelandsgate, kuul bil

Hvor sto bilen parkert?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne lille tassen skulle vært byttet på caddyen.det er en gear-oveførings-duppeditt..og skal gjøre gearinga stram og fin.men måtte bite i det sure eplet etter to timer under bilen(kaldt var det og..)...dette klarer vi ikke alene.

det jeg derimot klart,var å gjøre gearinga enda mer slarkete enn det den i utgangspunktet var...:rolleyes: hehe.

blir vel å spørre antheus pent om hjelp..han er godvenn med alle små duppeditter som skal sitte på inviklede steder..!:D

post-3098-13804852381327_thumb.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er bare og si ifra når du trenger hjelp det.

Som du ser har jeg ikke vert her inne på en stund, for jeg fikk litt nok av bil en liten stund. Men nå tenker jeg og starte og fikse litt på mitt eget prosjekt.

Ring meg du når du er klar for og montere "duppen" inn på "ditten", så skal jeg nok få den til og passe :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider