marbel Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 nei...det er bare 14".men ellers takk!:) digg å kjøre med vinterhjul forresten!13" med mye gummi..mykt og fint iallefall,men bråker noe sinnsykt med pigger!føles som jeg kjører et gammelt bombefly... Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 joda,men føler deg ihvertfall mye tryggere da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerL Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Marbel, jeg må bare si at prosjektet ditt er dritkult! :D Siter 87 Audi Coupe quattro 73 VW Variant L 70 VW Variant L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 takker og bukker!:D har vært lit stille på progresjonsfronten i det siste..vinter og dårlig økonomi er en kjip kombinasjon..hehe. må bare få solgt veteranbilen min,så jeg kan spytte mer kroner i caddyn..da blir det bra serru! min trofaste dele-speider KidA har fått tak i nye stoler til meg..de gamle rutete gti stolene jeg alltid har ønsket meg!!:D så jeg håper på å få inn disse iallefall iløpet av vinteren.ellers er det jo alltid noe praktisk småfix som må ordnes da...som det alltid er. ellers er det bare å rulle rundt på pigger og kose seg! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 casha du ut mye for de stolene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Han har ikke engang sett dem enda ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Sjakkmønster ruler :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 må først si dette er en stor inspirasjons kilde ettersom jeg planlegger et caddy prosjekt i midten av 2004, når jeg komme fra mitt år i AUSTRALI :) nyter det fine været nå da :) men over til babyen din, hakke tenkt å fitte 90 fangere på den da ? er jo fet som fy, gjør den litt mer "moderne" å ser bare helt rått ut!. http://www.demonvw.co.uk har en 1 aqua blå med 90 sett, ser ufattelig herlig ut. Men han der vennen din med rulle luka de, må satse biznis på han :) gjorde en nydelig jobb med planet ditt der :) . Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 måtte bare dele dette funnet med andre caddy elskere :D en ekte caddy 2003 model :D VW caddy 2003 den selges enda i sør-afrika, reknet ut prisen med dagens valuta og det ble litt over 90000 for en helt ny (den dyreste av dem) :D fekk litt lyst på, skulle bare hatt litt peng :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by olemarius må først si dette er en stor inspirasjons kilde ettersom jeg planlegger et caddy prosjekt i midten av 2004, når jeg komme fra mitt år i AUSTRALI :) nyter det fine været nå da :) men over til babyen din, hakke tenkt å fitte 90 fangere på den da ? er jo fet som fy, gjør den litt mer "moderne" å ser bare helt rått ut!. http://www.demonvw.co.uk har en 1 aqua blå med 90 sett, ser ufattelig herlig ut. Men han der vennen din med rulle luka de, må satse biznis på han :) gjorde en nydelig jobb med planet ditt der :) . takk for det-kult at du lar deg inspirere!håper det blir caddy på deg når du kommer hjem..vi trenger fler caddyer på veiene..hehe. planene var å få på gamle kromfangere foran,men mangler fortsatt plasthjørnene til disse.tror det kommer til å bli bra,og gjør det ikke det er det jo bare å ta dem av igjen. det deilige med sånne bilprosjekter er jo at det utvikler seg mens man holder på.sjelden man har en bil som blir helt som planlagt..vikteig å ikke rushe for fort også,ideene må "sette" seg først. han kompisen som lagde rollpanen min driver bizniss han...mest motorsykler,men også biler-mest amerikanske.han er karosserimaker,så det er utrolig hva den mannen får til i plåt! venner er bra å ha!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 ja : ) satser på det blir noe caddy når jheg komme meg hjem, virker som du har jobba jevnt og trutt med bilen så ser du det blir resultater, herlig ass. :) jeg har plan å sette 90 på, tenner meg så jevlig å se caddy med 90fangere :) er ufattelig nydelig !! noen ide hvordan ? caddy er tingen, vet du om noen styling sider for caddy ? baklykter mest da, men er vel generellt ikke mye stiling til de ?? takk for herlig bil ass :) :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by olemarius ja : ) satser på det blir noe caddy når jheg komme meg hjem, virker som du har jobba jevnt og trutt med bilen så ser du det blir resultater, herlig ass. :) jeg har plan å sette 90 på, tenner meg så jevlig å se caddy med 90fangere :) er ufattelig nydelig !! noen ide hvordan ? caddy er tingen, vet du om noen styling sider for caddy ? baklykter mest da, men er vel generellt ikke mye stiling til de ?? takk for herlig bil ass :) :) Ja det går forover litt om litt..:) synes du skal gå for 90fangere hvis det er det du liker.da har du jo også mulighet for å ha en litt mer "moderne"look på bilen enn meg.for meg så gjelder det å få en mer classic pickup-look,og da er sport inspirert styling ikke helt greia mi... når det gjelder styling til caddy,baserer jeg meg mest på styling til golf(fronten er jo lik..) til resten av bilen(plan og bakpart) så hentet jeg inspirasjon fra amerikanske pickuper.vet det finnes både glassfibertopp og sideskjørt til caddy,men det er dyrt.bedre å lage selv..og mye mer gøy!! og er det noe praktiske ting du lurer på,så finner du kunnskap i massevis her på forumet!! det finnes et caddy forum også..engelsk.du kan jo snoke litt der! vwcaddyforum.com lykke til! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 PS!når det gjelder baklys.så husk at de er monterte i karosserhjørnene som er i plast på caddy...sånn at sveisede modifiseringer bli vanskelig...just so you know!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 heheh, ha herlige! : ) så du vet ikke å få tak i baklykter til caddy ? det blir nok et vell følgt priosjekt å bli vitne till i midten av 2004 : ) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 ser du skreiv litt tidligere, at kid-a hjalp deg med baklyktene, ettersom de er bare hvite og røde, kan du forklare meg hva du gjorde ? takker : ) å kanskje noen bilder inni bilen ? klarer du det ? trenger noen å ha :) bak stolene og viss du gidder. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg