ss242 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ser det har blitt mindre og mindre siste tiden, selvsagt pga av det ikke trengs så stort areal for å få bra lyd. Men har lyst til å prøve en sub på ca 18", mest for morro skyld. Noen som kan anbefale en sånn ca midt på prisskalaen? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ser det har blitt mindre og mindre siste tiden, selvsagt pga av det ikke trengs så stort areal for å få bra lyd.Men har lyst til å prøve en sub på ca 18", mest for morro skyld. Noen som kan anbefale en sånn ca midt på prisskalaen? Midt på vil si? Hva med en RE Audio SX 18"? Denne koster jo ikke så alt for mye heller..Eller så har du jo RE Audio MT 18", er ikke så aaalt for dyr den heller:) Og den er brutal.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Denne http://www.soundstream.com/subwoofers-xxx.htm kommer i 18 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Midt på vil si? Hva med en RE Audio SX 18"? Denne koster jo ikke så alt for mye heller..Eller så har du jo RE Audio MT 18", er ikke så aaalt for dyr den heller:) Og den er brutal.. Har du hørt den? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har du hørt den? Nei, har desverre aldri hørt RE Audio:( Har maange filmer av RE Audio, og ut ifra de får jeg bra inntrykk iallefall:) Blir RE Audio på meg neste. Og den SS XXX 18" tror jeg ligger "litt" over "midt på prisskalaen"..=P Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe, tror nok SS XXX er litt drøy ja. Når kommer resten av RE gjengen inn på webshoppen til Morel? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe, tror nok SS XXX er litt drøy ja.Når kommer resten av RE gjengen inn på webshoppen til Morel? "Plutselig" :boxers Jobber med saken... Mvh Pål aka Snøfte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva med Beyma? Litt morsomt å gå HELT utenfor de opptråkkede stiene når du først begynner å titte inn i skogen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ikke hørt om Beyma før. Så litt på hjemmesiden, men fant ikke noe over 15". Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Beyma 21": http://profesional.beyma.com/ENGLISH/detalle.php?id=13 Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er vel et PA element det der? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hva med MTX Jack Hammer? :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Skaffer du den i prisklassen min, så skal jeg med glede montere den;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Skal du ha svære sub'er, må du ta en tur til amerikanske sider. På eBay er det noen få forskjellige å velge mellom, men mye søppel (MA). Til gjengjeld får du to MA 18" for "ingenting", da. Man har også TC Sounds (http://www.tcsounds.com), som lager elementer for mange merker, bl.a. SoundStream, SoundSplinter, og SVS (hjemmekinosubwoofere) m.fl. Litt høy pris på de dyrere modellene (som man må opp i for å få 18", men her får man hva man betaler for. Du kan jo kikke på sonicelectronix.com om de har noe også, har ikke sjekket der. Det er ikke så veldig mange som har 18" og større i sortimentet, da det antagelig går utenfor interesseområdet til den normale kundekretsen, og det fremfor alt er vanskelig å lage elementer så store som spiller såpass bra i så små kasser at det er hensiktsmessig å bruke dem i bil fremfor et "mindre" element - f.eks. 15". Personlig skjønner jeg ikke noe av dette, da jeg har 15", men er på sikler'n etter TC-5200 hos TC Sounds. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Magnat Aggressor 5000 er et bra, stort element. Audiobahn har en 34" er det vel, men ville ikke hatt den... Var det ikke Clarion eller noe sånt som hadde en på over 20" og? Ellers støtter jeg forslaget om Beyma. Skal funke meget bra som subber de PA-elementene. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg