Gå til innhold

Motor til Nissan S12?

Ranger emnet

Facedown

Anbefalte innlegg

Jeg kom over Silvia S12 i dag til 5000,-, den var eu godkjent og sykt fin.. problemet var at han fikk motorhavari her om dagen og den trenger ny motor.. Noen her som vet hvor mye jeg må ut med for en slik motor?..

Why do they always name hurricanes after women?

When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en sr20det og stapp i ;) http://www.trstuning.no de har der

"Dyrt" der da. Skal ha 25 000kr for en overhalt Ca18det UTEN turbo. Bedre å dra til tyskland å hente en strøken 200sx s13 til 20 lapper da, med allt av lednings nett, girkasse osv. Greit med 25 lapper hvis det hadde vært noe spesielt innhold i motoren, men det er det ikke.

Har sett den S12en, hvis det er den på autodb? Trodde den så ut som ett helvette jeg, siden prisen var så lav. Du har ikke noen bilder da? jeg hadde slått til! Å tatt en ringe runde rundt på diverse skroter, de har muligens en motor inne.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dyrt" der da. Skal ha 25 000kr for en overhalt Ca18det UTEN turbo. Bedre å dra til tyskland å hente en strøken 200sx s13 til 20 lapper da, med allt av lednings nett, girkasse osv. Greit med 25 lapper hvis det hadde vært noe spesielt innhold i motoren, men det er det ikke.

Har sett den S12en, hvis det er den på autodb? Trodde den så ut som ett helvette jeg, siden prisen var så lav. Du har ikke noen bilder da? jeg hadde slått til! Å tatt en ringe runde rundt på diverse skroter, de har muligens en motor inne.

http://193.69.180.3/1278/1278547-bilde2-2.jpg

Der har du bilde ;) Sewr da ikke jævlig ut den der..:P Skal slå til.. må det. endelig min sjanse til og få meg fet sjelden bil..:P, problemet er og grave opp 5 lapper..:P

When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://193.69.180.3/1278/1278547-bilde2-2.jpg

Der har du bilde ;) Sewr da ikke jævlig ut den der..:P Skal slå til.. må det. endelig min sjanse til og få meg fet sjelden bil..:P, problemet er og grave opp 5 lapper..:P

Forbrukslån! ;)

Kan bli fet den, slå til!

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, skylder banken nok fra før..:S, blir vel til at jeg selger mazdaen tenker je.. så får jeg bare være fotgjenger til jeg får motor i den.. men jeg skal ha den..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes.. :) ser lyst ut nå da.. :). Ser ut som mazdaen blir borte i morra\helgen, da er det bare og komme seg til Tønsberg og hente bilen.:P hehe :).

Har hatt lyst på en siden jeg så den i dag jeg ;) Visste ikke at det var noe som het S12 før i dag jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overhalt motor og en motor fra tyskland i ukjent stand er ikke det samme da. Å med prisene på turbo i dag er det ikke rart at det ikke følger med turbo. Får sikkert slengt med en T25 for en billig penge, men hvem med s13 vil ha T25 da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overhalt motor og en motor fra tyskland i ukjent stand er ikke det samme da. Å med prisene på turbo i dag er det ikke rart at det ikke følger med turbo. Får sikkert slengt med en T25 for en billig penge, men hvem med s13 vil ha T25 da ;)

Det her er snakk om en S12 da..:P hehe.. Bare jeg har turbo jeg så er det samme hvilken turbo.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see.

Men om du er interessert vet jeg om et par stk som skaffer ca18det med turbo til rundt 10k. pm om du vil ha mer info

Men du er vel klar over at det blir litt tull med ledningsnett osv om du bytter motor ?

Ja, men det gjør vel ikke det om jeg får tak i en orginal motor?.. Åssen låser man i tilfelle problemet med lendningsnettet?.. Høres fristende ut de..:P meen jeg må spare i en måned eller noe før dert blir motor da :). Skulle bare høre på pris for og finne ut om det var verdt det og slå til.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider