Gå til innhold

cd spiller +anlegg i renault clio 2006 mod

Ranger emnet

rockfordchris

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan dette kan la seg gjøre?

snakka med gutta der jeg kjøpte bilen, de bare rista på hue når jeg lurte på om det var mulig å sette inn et større anlegg (nytt frontsett, ny spiller, sub, evt 6x9). har sinnsykt lyst til å få på plass noe med mer fart i, men det første jeg da må gjøre er å sette i en ny spiller. vet ikke hvordan dette blir, ettersom displayet på den originale spilleren er i dashbordet (remote display eller hva det heter:P).

så hvis noen har noe erfaringer med detta hadde det vært fint om dere kunne ropt ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvordan dette kan la seg gjøre?

snakka med gutta der jeg kjøpte bilen, de bare rista på hue når jeg lurte på om det var mulig å sette inn et større anlegg (nytt frontsett, ny spiller, sub, evt 6x9). har sinnsykt lyst til å få på plass noe med mer fart i, men det første jeg da må gjøre er å sette i en ny spiller. vet ikke hvordan dette blir, ettersom displayet på den originale spilleren er i dashbordet (remote display eller hva det heter:P).

så hvis noen har noe erfaringer med detta hadde det vært fint om dere kunne ropt ut:P

Går greit dette...

Her er noen bilder ifra byggetråden min på prosjekter, går vel utover 4-5sider der.. Jeg har en 2001/02 Clio 2, er det Clio 3 du har (den nyeste), kan du vel se bort ifra denne.. :)

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109431&page=14

Bytter du spiller fåes vel adaptere som du kan kole til nyspilleren. Da vil du kunne se radiokanaler osv. på displayet oppe, men skal ikke være noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider