THovland Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hvrdan finner jeg ut hvilke type høytalere jeg har i bilen min? Er en audi a3 1.8 1997 modell? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Type høytalere, som produsentnavn eller størrelser? Satt og funderte på det samme selv, muligens jeg stripper ned dørpanelet i helgen.. jeg må ha nye høytalere pga ene elementet er ødelagt/sprengt.. Så, kan kanskje gi et svar i helgen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ja! hadde vært flott! fortell meg hvordan jeg fjerner dørpanelet også da!:p hadde vært fint. redd for å ødelegge noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er ganske greit å plukke av dørpanelet! Gjorde det for et par dager siden. sitter en skrue i hver ende helt øverst på panelet og en to under "håndtaket på innsiden.. for å finne de så må du skru av deklset som er under det.. det er bare en skrue. så bare drar du panelet opp! bare å ta i litt. sitter litt. Da er det bare noen kontakter du må løsne og en wire. men det er veldig lett! da ser du høytaleren veitu! ;) Er 10min jobb!:) Trur det er en bedre utfylt tråd om hvordan å skru det av her på forumet men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Flott!:p tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har ikke orket å gå ut av huset i helgen, pga at jeg er syk.. Fant dette på brl.se (SP: Sidepanelet bak) (FD: Framdør) AUDI A3 10/96- SP 6,5 tum 400SAK1102 AUDI A3 10/96- FD 5 tum 400SAK1103 Men, er der ikke en diskant og i dørpanelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 haha. Den er grei. Jeg venter i spenning:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 paste eksakt link please, jeg finne ikke på brl.se... Trenger til 8p :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ser ikke ut som om der er om 8P.. Klarte ikke finne adresse direkte til den siden, fikk bare opp hovedsiden igjen:S Gå inn på http://www.brl.se Trykk på "Bilhögtalere" deretter "Vilka högtalare passar i min bil" (Menyen på venstre side) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 spurte på bilradiospes og det var 6.5" komponentsett foran Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg